30 Temmuz 2010 Cuma

Doğuş Otomotiv tezgâhtarı, sansürcü, beyaz Türk Fazıl Say'ın arabesk yavşaklığından utanıyorum! (Sosyalist sanatçı Hilmi Bulunmaz)

(Kaynak: habervaktim.com)
.
Nâzım'ın en ünlü şiirlerinden biri, Türkiye'nin en tanınmış piyanistinin eşliğinde, en başarılı Nâzım yorumcusu olarak tanınan tiyatro sanatcısı LİNÇÇİ* Genco Erkal'a sansürlenerek okutturuluyor. Bu sansür CD'de ve Fazıl Say'ın babası Ahmet Say'ın içeriğini hazırladığı CD'nin kitapçığında belgeleniyor.

(Kaynak: Koray Düzgören, "'Sansüre uğradım' demek için sansüre karşı olmak gerek")


* Genco Erkal'ın, anasının ak sütü gibi hak etmiş bulunduğu LİNÇÇİ sıfatını biz ekledik! (OYUN)


***


Kapitalizmin ilelebet muhafaza ve müdafaa edilmesi için iktidarı işgal eden yönetimin "Nâzım Hikmet sansürü"ne bilinçli destek sunan Fazıl Say, Nâzım Hikmet'in dünya görüşünden özür dileyinceye dek, iki elim Fazıl Say'ın yakasında olacak!… (HB)


***


Arabeskle dansöz oynatmış!


İbrahim Şahin
30 Temmuz 2010


"Türk halkının arabesk yavşaklığından utanıyorum" diyen ünlü piyanist Fazıl Say’ın 40. doğum gününde, arabesk müzik eşliğinde dansöz oynattığı ortaya çıktı.

16 Ocak’ta İstanbul'da yapılan ve Say’ın eski sevgilileri Hande Ataizi ile Demet Sağıroğlu’nun da katıldığı doğum günü partisinde 2 bin TL’ye sahneye çıktığını söyleyen oryantal Dora, “Dans etmem için Fazıl Say'ın asistanı beni aradı. Ben de kabul ettim. Gece yarısından sonra sahneye çıktım. İbrahim Tatlıses'ın ‘Ben insan değil miyim?” adlı parçasının remiks versiyonları da çalındı. Say’ın bana pek fazla eşlik ettiği söylenemez” dedi.

(Kaynak: Milliyet)


***


İçinde Fazıl Say adı geçen sayfalarımıza bakınız:

Sansürcü Fazıl Say/Genco Erkal

Muhallebi yazarı: 3. Abdülhamid

FAZIL SAY İMDAT!

Say konuşuyor; Büktel değerlendiriyor / 1

Say konuşuyor; Büktel değerlendiriyor / 2

"UNUTMAMAK İÇİN"

Büktel tekrarlıyor!...

Dostlar, Yapı Kredi'nin verdiğini az buldu!

Frankfurt Kitap Fuarı bir mihenk taşıdır!...

Kültür Bakanlığı çanağı yalayıp, Efes Pilsen tezgâhtarlığı yapan Genco Erkal'ın patronu olduğu Dostlar Tiyatrosu, şimdi de İzmir'den parayı götürecek!

Sol sansürcü Fazıl Say, sağ sansürcü AKP'li Ertuğrul Günay'dan hesap sorarken, sanatçı onuruyla değil, pazar payını yitirme korkusuyla hareket ediyor!

Elini, dilini, belini burjuvazinin emrine veren tiyatro esnafı, gençlerin samimi sorularını savuşturmak için, adeta birer "sanatsavar" gibi davranıyor

Bu iddia doğruysa, Kazmacıbaşı istifa etmeli!

LİNÇÇİ Genco Erkal'ın patronu olduğu LİNÇÇİ Dostlar Tiyatrosu, Kültür Bakanlığı çanağı yalamanın koşulunu yerine getirmek için oyun oynamak zorunda!

Genco Erkal, Tansu Çiller, Talât Sait Halman, Özdemir Nutku, Kerem Kurdoğlu, Ömer F. Kurhan, Boğaziçi Üniversitesi'nde SANSÜRCÜLÜK eğitimi mi aldılar?

LİNÇÇİ olmayan Dündar İncesu, LİNÇÇİ TİYATRONLINE'daki yazısında, LİNÇÇİ "DOSTLAR TİYATROSU'na ve de" LİNÇÇİ "GENCO ERKAL'a teşekkür ederim." diyor!

"Nâzımcılar" Nâzım'a sansüre göz yumacak mı?

Fazıl Say'ı, Charles Bukowski tadıyla eleştirmek!

Fazıl Say, komprador kapitalist "Doğuş Otomotiv" adına parmaklarını tuşlarda gezdirerek kapitalizmin ilelebet muhafaza ve müdafaa edilmesini sağlıyor!

Doğuş Otomotiv'in tezgâhtarı, sansürcü ukala Fazıl Say'ın twitter hesabı topluma uymadı!