12 Haziran 2011 Pazar

Sosyalist OYUN Dergisi editörlerinden Mesut Alptekin, "sansürbasyonist" diye nitelediği Erbil Göktaş'ın, kendisini engellemesini içine sindiremiyor!!!

Sosyalist OYUN Dergisi Editörü Mesut Alptekin (Fotoğraf: Ahmet Özkara)


Bir sansüre bilimsel kılıf hazırlama telaşı yada çuvala sığmayan mızrak!


Mesut Alptekin
12 Haziran 2011


Sansürbasyonist Erbil Göktaş, sansürlerine bir yenisini daha ekledi. Erbil Göktaş, 11 Haziran 2011 günü saat 03.00’te, bana, facebook'tan özel bir mesaj göndererek: "Mesut beni arkadaş listenden çıkar lütfen! Bana ne mailime, ne de profilime bir şey gönderme!.." dedi ve benim, daha ona herhangi bir yanıt vermeme bile fırsat tanımadan, kendisi, beni arkadaş listesinden çıkardı ve bu da yetmezmiş gibi, bana, kendisinin profilini ve paylaşımlarını görememem için "engel" koydu…

Böylesi tutarsız bir davranış, ancak Erbil Göktaş gibi bir sansürbasyonist birinden beklenirdi zâten. Erbil Göktaş, önce onu arkadaş listemden silmem için talepte bulunuyor ve beş saniye sonra, beş yaşında bir çocuk gibi davranıp, kendisi silme işlemini gerçekleştiriyor. Bu yetmezmiş gibi, bir de beni engelliyor. Ben, kendisinin benden bulunduğu bu talebi anlamayacak, anlayamayacak kadar geri zekâlı bir insan değilim. Erbil Göktaş, eğer beni arkadaş listesinde görmek istemiyorsa, hiçbir şey söylemeden beni silebilir yada bu durumu bana uygun bir şekilde bildirip, daha sonra silebilirdi. Bunu anlayışla karşılardım. Ancak, bunu benden talep edip, kendisinin benden önce davranması, Erbil Göktaş'ı benim gözümde gülünç duruma düşürmüştür…

"Bilim adamı" Erbil Göktaş'ın, silme işlemini de anlayabiliyor ve "tamam, tamam, anlaşıldı, tamam" diyebiliyorum. Ancak, silme işleminin bir adım ötesine gidip engellemek niye? Bir insana kızıp küsmek başka, o insanı silah çekip vurmak bambaşka bir durum!…

Kendisinin facebook sayfasında görmemi istemeyeceği ne var yada ne olacak acaba? Beni, sadece arkadaş listesinden çıkartıp bırakabilirdi. Oysa, kendisini bana görünmez yapmanın bir anlamı yoktu. Kaldı ki, bu da çok gülünç bir davranış. İstesem, yeni bir profil açar, oradan yine görebilirim kendisini…

Hiçbir inandırıcılığı, hiçbir bilimsel temeli olmasa da, kendisinin "sansürcü" olmadığını iddia eden Erbil Göktaş'ın yapmış olduğu bu hareket, sansürcülükten başka ne anlama gelir acaba? "Güdümlemek" mi? "GECE DERSLERİ YENİDEN (MESUT ALPTEKİN İÇİN)" başlıklı yanıt yazısında, benim "sansür" diye adlandırdığım şeylerin, aslında kendisini "güdümlemek" olduğunu belirten Erbil Göktaş, acaba bu yaptığını da kendisini "güdümlemek" diye mi adlandıracak?

Sansür, sadece korkakların ve kendine güveni olmayan acizlerin işidir. Saklayacak bir şeyleri olan insanlar, ne denli dürüsttürler acaba? Ayrıca, Erbil Göktaş, Yeni Tiyatro Dergisi'nin Internet sitesi olan yenitiyatrodergisi.com adresinde benim "'Düşünce özgürlügüne yapılmış yoğun bir saldırı!' (mı?)" başlıklı yazıma karşılık yazmış olduğu yanıt niteliğindeki yazısı "GECE DERSLERİ YENİDEN (MESUT ALPTEKİN İÇİN)" başlıklı yazısını benim kendisini eleştirdiğim yazımı, kendi sitesinde yayınlamadan yayınlamış ve benim bu yazısını değerlendirdiğim "EGS Sonuçları (Erbil Göktaş Sınav Sonuçları)" başlıklı yazımda şu satırları dile getirmiştim:

"'Erbil Hoca', bu yazıyı okuduktan sonra da sitesinde bir düzeltme, bir link verme işlemi yapmazsa, işte o zaman, kendisini yine 'sansürbasyon' yapmakla suçlayacağım…"

Ancak, Erbil Göktaş, www.yenitiyatrodergisi.com adını taşıyan sitesinde hâlâ bir değişikliğe gitmemiş, benim yazıma link vermemiş ve benim uyarımı kulak arkası etmiştir. Bu sebeple, yazımın girişinde söylediğim gibi, bundan sonra Erbil Göktaş'ı "sansürbasyonist" olarak tanımlayacak ve onu "sansürbasyon" yapmakla suçlayacağım…


***


Ayrıca bakınız:

Ayşenil Şamlıoğlu'nun adamları tarafından taciz edilen Sosyalist OYUN Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Oğuz can Önver'in yaşadığı zor anların görüntüleri!

Ayşenil Şamlıoğlu ve Tolga Yeter’e çok açık mektup!

Ayşenil Şamlıoğlu'nun yönetimindeki Şehir Tiyatroları, Bulunmaz Tiyatro sanatçılarına saldırı düzenledi!

Ayşenil'in suçu ne?

BÜKTEL'İN ÖLÜMÜ!

"Düşünce özgürlüğüne yapılmış yoğun bir saldırı" (mı?)

GECE DERSLERİ YENİDEN (MESUT ALPTEKİN İÇİN)

Bizim, sizin karanlık derslerinize ihtiyacımız yok!

GECEYARISI DERSLERİ: (HİLMİ BULUNMAZ'I KINAMAK!)

EGS Sonuçları (Erbil Göktaş Sınav Sonuçları)

Erbil Göktaş'ın, İşçi Partisi'ne katılımcı olduğunu kanıtlayan belge!

Erbil Göktaş, hiç mi utanmıyorsun?!

SANSÜR!

Bulunmaz, sadece LİNÇÇİ alçakları değil, LİNÇÇİ olma alçaklığında bulunmayan Yeni Tiyatro'yu da eleştiriyor!

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz, Erbil Göktaş'a ve diğerlerine yanıt veriyor!