10 Haziran 2011 Cuma

Mesut Alptekin'den (Erbil Göktaş hakkında) gece gelen e-posta!

Erbil Göktaş'ın, Mesut Alptekin'e gönderdiği özel mesajın içeriğini ("Mesut beni arkadaş listenden çıkar lütfen! Bana ne mailime, ne de profilime bir şey gönderme!..") belgeden okumak için, lütfen, görselin üzerine TIKLAYINIZ!


SANSÜR!


Mesut Alptekin
11 Haziran 2011
Saat 03.09


Sansürbasyonist Erbil Göktaş, sansürlerine bir yenisini daha ekledi. Önce bana facebook'tan özel mesaj göndererek: "Mesut beni arkadaş listenden çıkar lütfen! Bana ne mailime, ne de profilime bir şey gönderme!.." dedi ve daha yanıt vermeme bile fırsat tanımadan, kendisi beni arkadaş listesinden çıkardı ve bu da yetmezmiş gibi bana, kendisinin profilini ve paylaşımlarını görememem için "engel" koydu... Bu hareketiyle de; kendisi hakkında yazacağım yeni yazının temelini atmış oldu...