16 Ekim 2008 Perşembe

YANIT VERİLECEK!... (HB)

“Eğitimci, Tiyatro Eleştirmeni Yaşam KAYA” bir e-posta gönderdi. Yayınlıyoruz:


lütfen doğru bilgi veriniz kimseye iftira atmayınız!


Sayın Bulunmaz;

Aydın Orak ateşe düşünce o'na sahip çıkmıyormuşuz, gibi bir değerlendirmenizi kendi adıma bir iftira olarak değerlendiriyorum.

Bugün hiç bir eleştirmen cesaret edemezken ben Türkiye'de ilk kez Kürtçe bir oyunun eleştirisini yazdım Radikal Gazetesi'nde. Bu oyunda Aydın Orak'ın oyunu olan "Bir Delinin Güncesi"dir.

Ayrıca Kürt Tiyatrosu üzerine yazdığım değerlendirme yazıları Evrensel Gazetesi'nde yayınlanmıştır. Bunun yanında Kürt Tiyatrosu'nu ön plana çıkarmak için röportajlar yaptım panellerde konuştum. Okuyucularınıza doğru bilgi veriniz.

Ve bu yazdığım iletimi de yayınlamanızı istiyorum. Siz Kürt Tiyatrosu'ndan haberdar olmazken ben bu tiyatronun gelişimi için elimden gelen her şeyi yaptım! Ayrıca Aydın Orak'ın metnine Tiyatronline ve Yaşam KAYA olarak imza attım. Bana attığınız bu iftirayı bir an önce düzeltiniz!
--
Yaşam KAYA
Eğitimci, Tiyatro Eleştirmeni

***

Ayrıca bakınız:
Yaşam Kaya iftira atıyor!...
Aydın Orak'la, tehlikesizken ilgileniyorlar!...
bianet, sansür konusunda net!...
İnsan kılığındaki kurt, Kırmızı Şapkalı Kız'ı...
Oyun durdurmaya karşı çıkanlar da var!...
Tiyatro Avesta'nın tarihinden bir yaprak!...
Polis, tiyatroya karşı "çevik" davranıyor!...
Oyunu durdurmak suçtur!...
Araf'ın yasaklanması protesto edildi