30 Haziran 2013 Pazar

Bulunmaz LİNÇ KAMPANYASI imzacılarını İFTİRA suçuyla yargılatacak

Türkiye tiyatrosunu iyice ceset hâline getirip hep çürüterek küflendiren 1100 kişilik "ENTELEKTÜEL LİNÇ KAMPANYASI" imzacılarının hepsini teker teker "DAVA VE ŞİKÂYET" etmeye başladım. Artık iş,"HAKARET SUÇU DAVALARI" aşamasını tastamamlamak üzere olduğu için, bundan böyle, başta "İFTİRA SUÇU DAVALARI",
"TEHDİT SUÇU DAVALARI""NEFRET SUÇU DAVALARI" ve
"SUÇ İŞLEMEK İÇİN ÖRGÜT KURMA DAVALARI" aşamasına geçtim. İlk olarak "İFTİRACI VE LİNÇÇİ" Tiyatro... Tiyatro... Dergisi Sahibesi Gülhan Avşar Demirkanlı'yla işe başladım. Demirkanlı'yla işe başlamaya karar vermemin en büyük nedeni, LİNÇÇİ bir yayın sahibi olmasının yanı sıra, benim yargılanmama neden olan bu hanımefendi, uslu durmayı asla başaramadı. Beni cezalandırmak için İstanbul 1. Sulh Ceza Mahkemesi'nde "KAMU DAVASI" açtıracak kadar kurnazlık yapmasına karşın, bu davadan zerre kadar ceza almadığım için, hanım kardeşime karşı esnek davranıyordum. Ancak, bu hanım kardeşim, âdeta beni sinirlendirmek ister gibi, acemi avukatları Burhan Gün ve Reyhan Kayışlı'ya güvenerek, beni iyice rahatsız etmeye başladı. Ben, somut kanıtlarla hazırladığım "SUÇ DUYURUSU" ile bu bacımıza 
"İFTİRA SUÇU DAVASI" açtım ve dava İstanbul 24. Asliye Ceza Mahkemesi'nde derhal kabul edilip, büyük hızla yargılamaya başlandı

Hiç kimse lütfen acele etmesin! Herkes sırasını beklesin!! 1100 kişinin bütününü, hepsini, tamamını, tümünü ağır ağır, yavaş yavaş "İFTİRA SUÇU DAVASI" ile mahkemeye vereceğim!!! İzlemeye devam edin!...


Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz


***


Ayrıca bakınız:


Bulunmaz İFTİRACI LİNÇÇİ Gülhan Avşar Demirkanlı'yı şikâyet edecek


Bulunmaz İFTİRAyı Demirkanlı lehine HAKARET okuyan savcıya karşı!


Bulunmaz İFTİRACI LİNÇÇİ Gülhan Avşar Demirkanlı için itiraz edecek!


Bulunmaz, ilgili savcı yerinde bulunmadığı için teslim edemediği LİNÇÇİ Gülhan Avşar Demirkanlı ile ilgili sert açıklamalarını Estonya, Letonya, Litvanya gezisi sonrası, 20 Mart 2013 Çarşamba günü teslim edecek!...


LİNÇÇİ Mustafa Şükrü Demirkanlı savcıyı bile kötü emeline âlet ediyor!


Bulunmaz savcıyı kötü emeline âlet eden Demirkanlı'yı değerlendiriyor!


Bulunmaz, savcıyı bile kötü emeline âlet eden Demirkanlı'ya ders verdi!


LİNÇÇİ TİYATRO... TİYATRO... İFTİRA SUÇUNDAN YARGILANIYOR!


LİNÇÇİ Tiyatro... Tiyatro...'dan GÜLHAN DEMİRKANLI İFTİRA SANIĞI!!


LİNÇÇİ Mustafa Demirkanlı duruşmaya avukatsız gelmek zorunda kaldı


LİNÇ KAMPANYASI İFTİRA SUÇU GÜLHAN DEMİRKANLI ile başladı...


Bulunmaz, LİNÇ KAMPANYASI sanıklarını İFTİRA suçuyla yargılatıyor!