30 Haziran 2013 Pazar

LİNÇ KAMPANYASI için ilk ateşi yakanlardan biri de Ertuğrul Timur'du!

(Kaynak: Bulunmaz)

***


Bana karşı başlatılan "ENTELEKTÜEL LİNÇ KAMPANYASI" yeni bir sürece girdi. Bu süreç, kesinlikle kendiliğinden oluşmadı! Bu süreci, tırnaklarımla elde ettim. Bana karşı başlatılan onlarca dava sonucu beni bunaltmak isteyen LİNÇÇİ alçaklar, benim verdiğim devrimci hukuk mücadelesi sonucu neye uğradıklarını şaşırdılar!... Durum öyle bir ivme kazandı ki, sadece "HAKARET SUÇU" ile değil, "İFTİRA SUÇU" ile de suçladığım LİNÇÇİ kişilere aynı zamanda "MANEVİ TAZMİNAT DAVALARI" da açmaya başladım. Böyle bir zaman diliminde NÇÇİ

Ahmet Ertuğrul Timur'u unutmak olmazdı!... Şimdilik kaydıyla sadece anımsamakla yetiniyorum. Ancak, daha sonra nasıl bir hukuksal eylem başlatabilirim? Bu soruya yanıt verebilmek henüz olağanüstü erken!...

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz


***


Ayrıca bakınız:


Bir zamanlar bir Timur vardı ve tüm değerlerimize vandalca saldırmıştı!