13 Ağustos 2010 Cuma

"Bağımsız yazar" Melih Anık'ın bize gönderdiği "rengini arayan ikinci mektup"!

"Renkli" yazılar


Melih Anık
13 Ağustos 2010


Sayın Hilmi Bulunmaz,

Size göndermiş olduğum mesajı kendi görüşleriniz çerçevesinde "vurgulayarak" ve eklerle yayımlamış olmanız beni şaşırtmadı.

Sayfanızdaki geçmiş örneklere bakarak, yazımı, görüşlerinize uygun olarak "kullanacağınızı" tahmin etmiş olsam da, yazımın içerdiği düzeltmeyi yapma zorunluluğu hissetmiş olmam, böyle bir riski almama neden oldu. Riski nasıl eğlenceli hale getiririm diye düşündüm.

Okuduğum özgün yazılarınızın bende bıraktığı izlenim, zeka, akıl, dile hakimiyet ve de ideolojik bir duruştur.

Sanıyorum ki bunca yıllık didişme, mücadele , yanlış anlaşılmalar ve hayalinizdeki dünyanın bir türlü gerçekleşememesi, sizi başkalarına ait yazıları "renklendirerek" kendinize "küçük oyunlar" yaratmaya, zekânızı dışa vurarak eğlenmeye sevk etmiş .

Doğrusu ben de küçük oyunlardan ve bilmecelerden hoşlanırım. Bu nedenle, tarafınızdan yapılması muhtemel vurgu ve düzeltmeleri bana danışmadan yapacağınızı tahmin ederek yazımı kurgulamıştım. Sonuçta ortaya çıkardığınız yeni metin tahminlerimi haklı çıkardı.

Sonuca bakarak, yazımın içerdiği eleştiri ve imalardan bazılarının tarafınızdan "es" geçilmesi, anlamamış olmanızdan değil anlamış olmanıza rağmen görmek istememizden kaynaklanmaktadır diye düşünüyorum. Yazıma tarafınızdan verilen son şekil, tarafınız ve taraftarlarınızca zeki bir eleştiri olarak alınsa bile benim bakışımla zihin haritanızın bir yansımasıdır. Bence bir bilmecenin çözülmüş halidir.

Kelimeler ve cümlelerle oynama, dili kullanma becerisi olan sizin gibi zeki ve akıllı bir insanın, bu oyunumu hoş göreceğini ve beni bağışlayacağını düşünüyorum.

Saygılarımla.

Melih Anık

Not: Bu yazının içinde de bir küçük oyun saklı,"renklendirmenizi" bekliyor.

www.melihanik.blogspot.com
http://twitter.com/melihanik
http://www.facebook.com/profile.php?id=616588323&ref=profile


***


Ayrıca bakınız:

LİNÇÇİ www.tiyatrodunyasi.com'un sahibi LİNÇÇİ İsmail Can Törtop, "bağımsız yazar" Melih Anık'ı, "kendine ait yazar" olarak gösterme hakkına sahip mi?

LİNÇÇİ İsmail Can Törtop'un sahibi olduğu LİNÇÇİ www.tiyatrodunyasi.com'un "Tüm Yazarlarımız" listesindeki kişilerin fotoğraf ve adları...

LİNÇÇİ Can Törtop'un sahibi olduğu LİNÇÇİ tiyatrodunyasi.com yazarı Melih Anık, tiyatro duvarına "sus" işareti yapan hemşire fotoğrafı asmak istiyor!

Ali Erdoğan'ın yazıp yönettiği, LİNÇÇİ İsmail Can Törtop'un da oynadığı KÜÇÜK AMA ÖNEMLİ BİR ROL için Kültür Bakanlığı çanağından 21.000 TL yalanmış!

Ali Erdoğan, ya Kültür Bakanlığı çanağı yalamanın bir "destek" olduğunu düşünmüyor, ya destek gördüğünü unutmuş, yada 21.000 TL'yi bir bahşiş sanıyor!

LİNÇÇİ Ertuğrul Timur, öznesiz tümce kuruyor!

Yalan makinesi ve küfürbaz Mustafa Demirkanlı'nın sözde küfre karşı kampanyasına alet olanların imzaladıkları metni ve alet olanları teşhir ediyoruz!

Linç imzacıları listesi