13 Ağustos 2010 Cuma

LİNÇÇİ İsmail Can Törtop'un sahibi olduğu LİNÇÇİ www.tiyatrodunyasi.com'un "Tüm Yazarlarımız" listesindeki kişilerin fotoğraf ve adları...

..............LİNÇÇİ İsmail Can Törtop
Ali ErdoğanNedim SabanRengin UzArda Aydın Parkan Özturan
Hülya KarakaşZafer Diper................LİNÇÇİ Üstün AkmenMelih Anık................LİNÇÇİ Metin BoranFatih ErmişSelçuk SoğukçaySevinç Aktansel
........LİNÇÇİ Gılman Kahyaoğlu Peremeci
Öznur Çetin
Ceren OkurM. Erkul EğilmezKemal Oruç................LİNÇÇİ Orhan AydınEngin Alkan............LİNÇÇİ Ayşe Müge Gerdan
Selçuk UluergüvenEmre UluergüvenAhmet Olcay.........LİNÇÇİ Yurdagül YurtsevenEser Ali.............LİNÇÇİ Ömer F. KurhanPınar Çekirge...............LİNÇÇİ Asmin SingezDeniz ZenginDündar İncesuEfe Deprem............LİNÇÇİ Hüseyin KöroğluAliye UmmanelUğur İpekTaner CanKarin KökciyanYasemin AktaşFatma BabuşçuÖney OlcaytuEzgi Toz
Ali Uygur Selçuk (Güncelleme 27 Şubat 2012: Ali Uygur Selçuk, LİNÇÇİ Tiyatro Dünyası sitesinin yazarı olarak anılmasından rahatsızlık duyduğunu ve LİNÇ KAMPANYASI için taraf olmadığını açıkladı. Ali Uygur Selçuk'la yaptığımız "mektuplaşmayı" sayfanın altında okuyabilirsiniz! HB)
Ebru GümanÖzcan BuzeZeynep Kehayaİlkay SevgiOrhan Alkaya................LİNÇÇİ oyun atölyesiIşıl Kasapoğlu.............LİNÇÇİ Savaş Aykılıçİhsan Ata...............LİNÇÇİ Cüneyt İngizGülriz Sururi
LİNÇÇİ Ümran İnceoğlu
Uğur ÇakıroğluErdinç YapanBoran DoğanMehmet ÇetinkayaCihat Faruk SevindikUlaş Tuzakİbrahim KırbulutLİNÇÇİ Adnan TönelLİNÇÇİ İsa KarslıBerkan KarasuRıfkı Demirelli
Engün IşıldarAlpdoğan EsenoğluLİNÇÇİ Tuncer CücenoğluLİNÇÇİ Özlem ÖzdemirFeridun Çetinkayaİmza KampanyasıCan DoğanTufan TaştanDila AkbaşEngin YağcılarModeratör
(Kaynak: tiyatrodunyasi.com)


Ali Uygur Selcuk
10:53 (5 saat önce)
Kime: bana
Merhabalar,

LİNÇÇİ İsmail Can Törtop'un sahibi olduğu LİNÇÇİ www.tiyatrodunyasi.com'un "Tüm Yazarlarımız" listesindeki kişilerin fotoğraf ve adları..." başlıklı yazınızda, ismim ve fotoğrafım geçmektedir. 


Ben Ankara'da yaşayan, amatör olarak tiyatroyla ilgilenen, bilkent üniversitesi drama topluluğunun bir üyesi, ayrıca ankarada ekşi tiyatro isimli bir amatör tiyatro grubunun kurucusuyum. Bununla beraber, Çoşkun Büktel'e karşı olarak yürütülen linç kampanyasıyla ilgili bırakın bir taraf olmayı bir kaç yıl öncesine kadar bilgim dahi yoktu. Bir kaç sene önce "Attempts On Her Life Üzerine" isimli bir yazı yazmıştım. Bu yazıda kurduğumuz amatör tiyatroca çevrilen, sahnelenmek için provaları yapılan oyunu tanıtma macı taşımakta idim. Yazımı da en çok tıklanan tiyatro sitelerinden birisi olan tiyatro dünyasına gönderdim ve yayınlandı. Bu sitenin 'tüm yazarlarımız' isimli kısmında yer aldığımı da bilmiyordum. Ben bu sitenin yazarı değilim, sadece bir yazımı gönderdim o da yayınlandı. Sitenin kurucusu İsmail Can Törtop ile şahsen tanışıklığım yoktur, tek bağlantım bu yazıyla ilgili ve geçen sene bir oyun tanıtımıyla ilgili olmuştur.

Alakam olmayan bir konu ve siteyle ilgili sitenizde bulunan ismimin ve resmimin kaldırılmasını rica eder iyi günler dilerim.
Av. Ali Uygur Selçuk

Tiyatro Oyun12:31 (3 saat önce)
Merhaba, Adınız ve fotoğrafınız LİNÇÇİ sitede durdukça, ne yazık ki, isteğini...
Ali Uygur Selcuk
13:52 (2 saat önce)
Kime: bana
Merhaba Hilmi Bey,

Siteyle bir alakam yok bunu belirttim. Adımın ve resmimin bu şekilde kullanılmasını istemiyorum. eğer ricamı yerime getiremiyorsanız bununla ilgili ilgili gönderiye bir not düşmenizi rica ediyorum.

Saygılarımla,
Av. Ali Uygur Selçuk
Tiyatro Oyun
16:20 (4 dakika önce)
Kime: Ali
Merhaba,

Sabah hastaneye gidip doktor muayenesinden geçtim. Yüksek tansiyonum olduğunu öğrendim. Bu nedenle, e-postalarıma henüz yeni bakabildim. Yanıtın gecikmesi için sizden özür dilerim. Ben, zâten her zaman için, bana gönderilen "eleştirileri", ilgili sayfada yayınlama alışkanlığı olan biriyim. Sizin öneriniz olarak bana yansıyan görüşünüzü zâten yerine getirmem gereken bir zorunluluk olarak algılayan bir dünya görüşüne sahibim. İsteğiniz en kısa zamanda yerine getirilecektir. Bundan hiçbir kuşkunuz olmasın. 

Hilmi Bulunmaz

27 Şubat 2012 13:52 tarihinde Ali Uygur Selcuk <aliuygurselcuk@yahoo.com> yazdı: