24 Aralık 2012 Pazartesi

LİNÇÇİ Güllü Fırat, sözcüklerde Reform ve Rönesans yapıyor(?!)

(Kaynak: Mimesis)

***

KORSAN LİNÇÇİ MÜSTEHCEN SANSÜRCÜ Mimesis Dergisi'nin sanal kuyruğu Mimesis sitesinin has yazarlarından LİNÇÇİ Güllü Fırat, "terzi söküğünü dikemezmiş" sözüne haklılık kazandırmak için olsa gerek, yazı yazarak okurları aydınlatma eylemine girerken kendisinin yazı yazamayacak kadar düzeysiz bir durumda olduğunu kanıtlamış oluyor; sadece bir tek paragrafta, hem de hiçbir yazarın hatâ yapamayacağı birinci paragrafta, bizim saptadığımız kadarıyla tam tamına dört (rakamla 4) bâriz hatâ yapıyor. LİNÇÇİ Güllü Fırat, böylelikle, sözcükler üzerindeki hâkimiyetini artırıp, yepyeni bir sürece evrilirken, değişik bir bağlam içerisinde Reform ve Rönesans hareketi geliştiriyor(?!)

Türkçe: yayınlandı 
Güllüce: yayınladı

Türkçe: talep 

Güllüce: telep

Türkçe: TL 

Güllüce: tl

Türkçe: başlandı 

Güllüce: başladı

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz

***

Ayrıca bakınız:

"AMATÖR TİYATROLAR TELİFİ TARTIŞIYOR" ADIYLA YAYIN YAPAN ÇAKMA SİTE VE BU SİTENİN HEMEN ARKASINDAKİ KORSAN LİNÇÇİ MÜSTEHCEN SANSÜRCÜ MİMESİS DERGİSİ'NİN SANAL KUYRUĞU MİMESİS SİTESİ, COŞKUN BÜKTEL'İN KENDİLERİ İÇİN YAZMIŞ OLDUĞU YORUMLARI SANSÜR EDERKEN, "ÇALIŞTIĞI YER: GNLEV" OLAN TURGAY DOĞAN'A İĞRENÇ VE YAVŞAK BİR YORUM İMAL ETTİRMİŞ!


ÇAKMA KORSAN LİNÇÇİ MÜSTEHCEN SANSÜRCÜ MİMESİS DERGİSİ'NİN SANAL KUYRUĞU SANSÜRCÜ MİMESİS SİTESİ YAZARLARININ TÜMÜ GİBİ, LİNÇ İMZACISI ÖYKÜ GÜRPINAR DA YAZI YAZMASINI ASLA VE KESİNLİKLE BİLMEDİĞİNDEN, ÇOK GARİP VE DAĞINIK YAZISINDAKİ ALTINCI PARAGRAFIN SONDAN İKİNCİ TÜMCESİNDE "ANA AKIM" DİYE YAZARKEN, AYNI PARAGRAFIN EN SON TÜMCESİNDE "ANAAKIM" DİYE YAZARAK, GARİP VE DAĞINIK YAZI YAZAN LİNÇÇİ MİMESİS SİTESİ YAZARLARI ARASINDA ŞİMŞEK HIZIYLA YÜKSELİYOR!


Yılmaz Onay'ın bu sözleri, hemen mahkemeye taşınması gerekir!


KORSAN LİNÇÇİ MÜSTEHCEN SANSÜRCÜ Mimesis Dergisi'nin sanal kuyruğu Mimesis sitesindekiler, ellerini sıcak sudan soğuk suya değdirmeden, "kopyala yapıştır" ile habercilik oynuyorlar!


KORSAN LİNÇÇİ MÜSTEHCEN SANSÜRCÜ Mimesis Dergisi'nin sanal kuyruğu Mimesis sitesi editörleri, körlük derecesinde Türkçe yoksunu ve dilbilgisi yoksulu olmaktan fazlasıyla hoşlandıkları için "1960'lı yıllardan bu YANA" diye yazacaklarına "1960'lı yıllardan bu YANAN" diye yazıyorlar yada "Brecht'in BİRÇOK oyununu" diye yazacaklarına "Brecht'in BİR ÇOK oyununu" diye yazıyorlar hâlâ!


KO
RSAN NÇÇİ MÜSTEHCEN SANSÜRCÜ Mimesis Dergisi'nin sanal kuyruğu Mimesis sitesinin okuma körlüğü içerisindeki cahil editörleri, Türkçe yoksunu ve dilbilgisi yoksulu olmaktan fazlasıyla hoşlandıkları için, "sanki, öylesine, güya" anlamı içeren bir belirteç olan "SÖZÜM ONA" sözünü, "SÖZÜMONA" olarak yazıyor hâlâ!


KORSAN LİNÇÇİ MÜSTEHCEN SANSÜRCÜ Mimesis Dergisi'nin sanal kuyruğu Mimesis sitesinin kör editörleri, Türkçe yoksunu ve dilbilgisi yoksulu olmaktan hoşlandıkları ve iyice tembel oldukları için "PARAGÖZLÜLÜĞÜ" yerine "PARAGÖZLÜĞÜ" yazıyorlar!


KORSAN LİNÇÇİ MÜSTEHCEN SANSÜRCÜ Mimesis Dergisi'nin sanal kuyruğu Mimesis sitesi editörleri o kadar büyük bir körlük, o denli ilginç bir zırcahillik içerisindekiler ki, yetmiş sekiz yıldır Nihat ASYALI olarak bilinen savcı, oyuncu, yazar, tiyatro yönetmeni ve tiyatro oyuncusu Rüştü ASYALI'nın abisini "Nihat AYSALI" sanıyor!


LİNÇÇİ Mimesis editörü kör olduğu için "ASLA"yı "ASAL" sanıyor!