17 Ekim 2012 Çarşamba

Türkiye tiyatrosundaki yapay tartışmalardan göz gözü görmediği bir süreçte, gözleri iyice açacak çok ciddi bir tiyatro tartışması!

Melih AnıkYeni Tiyatro Dergisi Ekim 2012 sayısında, BİRGün Gazetesi yazarı Yağmur Yağmur, Zerrin Tekindor ile söyleşi yapmış Enobarbus'u sormamış.

Erbil GöktaşBunu sanırım Kemal Aydoğan'a sormak gerekir; bu söyleşinin konsepti o değil ki!

Melih AnıkMadem sizce muhatap Kemal Aydoğan'dır ve 'sormak gerekir' diyorsunuz, sorsanıza...

***

Ayrıca bakınız: 

Hilmi Bulunmaz davalarından artan zamanda Melih Anık da okuyor

Yeni Tiyatro yazarı Ömer ÖZTÜRK'ün soyadı "ÖZTRÜK" olmuş!

Melih Anık, LİNÇÇİ Mimesis için haklı bir serzenişte bulunuyor!

Tüm ödüllere karşı olmamıza karşın bu ödül haberini yayınlıyoruz!

LİNÇÇİ Hüseyin Köroğlu, alnındaki LİNÇ lekesine hiç aldırmayıp, Melih Anık'la tiyatro üzerine konuşurken mangalda kül bırakmıyor!

Bütün yazdıklarını okuduğumuz, bütün yazılarına ilgi duyduğumuz ve hemen hemen bütün yazılarını yayınladığımız yazar Melih Anık'ın yeni yazılarını Melih Anık'ın yazarlık hakkına gösterdiğimiz duyarlılık nedeniyle, bundan böyle, olduğu gibi yayınlamayacağız!

Yazar Melih Anık tiyatro lunaparkındaki dönme dolapları sezdiriyor

Yeni yönetmeliği unutup sezona başlayan 2012 model Engin Alkan

Melih Anık, doğru bildikleri doğrultusunda doğru sözler söylüyor!

Melih Anık, Yeni Tiyatro Dergisi'ne olağanüstü bir soru soruyor!

Hilmi Bulunmaz, Melih Anık'ın aşağıdaki tweet'ini okuyunca şöyle düşündü: "Bu 'bin tiraj' bütün tiyatro dergileri için mi, yoksa sadece bir tek dergi için mi söz konusu? Herhangi bir tiyatro dergisi, 'bin tiraj' sahibi olsun, ben, Taksim Alanı'nda 'eşeğim' diye bağırırım!"

LİNÇ KAMPANYASI ile sanatsal ifade olanakları ilelebet ilga ve imhâ edilmek istenen Bulunmaz Tiyatro Genel Sanat Yönetmeni Sosyalist Sanatçı Hüseyin Hilmi Bulunmaz, Tiyatro Yazarı Melih Anık ile Yeni Tiyatro Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Erbil Göktaş arasında başlayan aşağıdaki "tweetleşmeyi" okur okumaz şöyle düşünmek zorunda kaldı: "Bizce, LİNÇ KAMPANYASI sürecini duyumsatmayan tüm tartışmalar ikincil tartışma kategorisinde olsa da, biz, ikincil derecedeki tartışmaların da 'dar alanda paslaşmalar' düzeyinde kalmaması için, Melih Anık'ın başlattığı ve tiyatroya katkısı olacağına emin olduğumuz bu kavramsal tartışmayı çok önemsediğimizden, okurlarımızın bilgisine derhal sunuyoruz!"

Antonius ve Kleopatra Kıbrıs'ta oynanırken Enobarbus neredeydi?