25 Eylül 2013 Çarşamba

"Asılsız İhbarcı" Mustafa Demirkanlı'nın yazarı Levent Çağlayan SANIK

"ENTELEKTÜEL LİNÇ KAMPANYASI" ile beni susturabileceğini sanan 1100 kişi, aralarına ana kuzusu Levent Çağlayan'ı da alarak, bana karşı onlarca "DÂVÂ" açtılar. Ana kuzusu Levent Çağlayan, İstanbul'a gelerek, küçük burjuva aydınlara karışmak için, benim kişilik haklarımı bile çiğnemeyi göze alıp, evimin en derin yerlerine dek sızmayı başardı! 

Kendisine olağanüstü bir sevgi beslediğim bir ânda, evimdeki yaşayış biçimini bile kirleten ana kuzusu Levent Çağlayan, yazı yazdığı LİNÇÇİ Tiyatro... Tiyatro... Dergisi'nin kurucularından, eski sahiplerinden ve de editörü "ASILSIZ İHBARCI" Mustafa Şükrü Demirkanlı'nın gazına gelip, beni savcılığa bile şikâyet ederek, hakkımda "KAMU DÂVÂSI" açılmasına neden oldu!... Bana karşı olağanüstü büyük bir terbiyesizlik yapmasına karşın, ana kuzusu olduğu ve askerlik de yaptığı bir süreçte bulunduğundan, kendisi için "DÂVÂCI VE ŞİKÂYETÇİ" olmadığım ana kuzusu Levent Çağlayan benim kesinleşmiş ilkelerimi unutmuştu: 

"NOTER ONAYLI İHTARNAME" gönderenlere ben de "NOTER ONAYLI İHTARNAME" gönderirim; "DÂVÂCI VE ŞİKÂYETÇİ" olanlardan ben de "DÂVÂCI VE ŞİKÂYETÇİ" olabilirim; "KAMU DÂVÂSI" açtırana "KAMU DÂVÂSI" açtırabilirim; "TAZMİNAT DÂVÂSI" açana ben de "TAZMİNAT DÂVÂSI" açarım. Ana kuzusu Levent Çağlayan bunu unuttuğu için, gayet pişman olarak, sürekli bir biçimde kafasını duvarlara vuracak. Ancak, iş işten geçti. Bakalım şimdi tamamen güvendiği "ASILSIZ İHBARCI" Mustafa Şükrü Demirkanlı amcası, ana kuzusu Levent Çağlayan'a sahip çıkarak, kendisine avukat tutacak mı? İnsanları gaza getirmek kolaydır da, onlara avukat tutmak zordur. "ASILSIZ İHBARCI" Mustafa Şükrü Demirkanlı'nın elinde deneyim sahibi olmak isteyen cici bir avukat var: REYHAN KAYIŞLI!

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz

***

Ayrıca bakınız:

Bulunmaz, ihbarcı Demirkanlı'nın yazarı Levent Çağlayan'dan şikâyetçi


Bulunmaz, ihbarcı Demirkanlı'nın yazarı Levent Çağlayan'ı şikâyet etti!