14 Ocak 2013 Pazartesi

Bulunmaz, Yargıç Mestan Özgür Özcan'ın kararına Yargıtay'da itiraz etti!

YARGITAY İLGİLİ DAİRESİNE GÖNDERİLMEK ÜZERE İSTANBUL NÖBETÇİ SULH CEZA MAHKEMESİ ARACILIĞIYLA TRABZON 3. SULH CEZA MAHKEMESİ'NE

"T.C. TRABZON 3. SULH CEZA MAHKEMESİ"nin "EK KARAR" üst başlığı ile tarafıma göndermiş olduğu:


DOSYA NO: 2012/256
KARAR NO: 2012/768

HAKİM: MESTAN ÖZGÜR ÖZCAN 40749
KATİP: SEVİM AKAD KAPTANBAŞ 50171

TEMYİZ İSTEMİNDE
BULUNAN SANIK: HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ
DAVACI: LEVENT ÇAĞLAYAN
SUÇ: Hakaret
SUÇ TARİHİ: 09/07/2011
ASIL KARAR TARİHİ: 03/12/2012
EK KARAR TARİHİ: 24/12/2012

KONU: T.C. Trabzon 3. Sulh Ceza Mahkemesi'nin 03/12/2012 asıl karar ve 24/12/2012 ek karar tarihli benim aleyhime vermiş olduğu mahkumiyet ve temyiz talebi reddi kararları süre tutum dilekçemiz akabinde tarafıma 09/01/2013 tarihinde tebliğ edilmiştir. Yasal süresi içinde benim lehime karar verilmesini arz ve talep etme dilekçemizin sunumudur.

AÇIKLAMALAR:

1-) T.C. Trabzon 3. Sulh Ceza Mahkemesi'nin 03/12/2012 asıl karar ve 24/12/2012 ek karar tarihli benim aleyhime vermiş olduğu mahkumiyet kararları hukuk, içtihat, kanun, mevzuat, yasa ve Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi’nin evrensel hukuk uygulamalarına son derecede aykırı olduğu gibi, 6352 Sayılı Yasa'ya da muhalefet edip, bu yasanın benim lehime, Levent Çağlayan’ın aleyhine olduğu çok net bir yasa uygulaması gerektirmektedir. Bununla birlikte, ülkemizdeki hukuk yolları tıkandığında, yani yine benim aleyhimde bir karar çıktığında, Türkiye Cumhuriyeti Devleti’nin benim lehime olan hukuk, içtihat, kanun, mevzuat, yasa eğilimlerini doğru kullanmadığı, yanlış kullandığı için Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi’ne gitme zorunluluğu söz konusu olacağından, ülkemizin evrensel düzey ve düzlemdeki güvenirliliği, inanırlığı ve gelecekteki uluslararası durumu da tartışmala hâle gelecektir.

2-) Bu nedenle ilgili kararın bozulması gerekmektedir.

EK AÇIKLAMALAR:

1 – Prof. Dr. Özdemir Nutku, “Theope” adlı oyunun yazarı Coşkun Büktel’e “DEVLET TİYATROLARI REPERTUVAR KURULU”nda çok önemli ve çok yaralayıcı bir iftira attı.

2 - Ben, Prof. Dr. Özdemir Nutku’nun Coşkun Büktel’e attığı bu iftiraya karşı çıktım.

3 - Başta Prof. Dr. Özdemir Nutku ve Tiyatro... Tiyatro... Dergisi Trabzon Temsilcisi Levent Çağlayan olmak üzere 1100 kişi benimle birlikte Coşkun Büktel hakkında, İnternet ve basılı yayın organlarının tüm olanaklarını sınırsızca kullanarak bir “ENTELEKTÜEL LİNÇ, İFTİRA VE SUÇ İŞLEMEK AMACIYLA ÖRGÜT KURMA KAMPANYASI” başlattı ve bu kampanya ile birlikte başlayan onlarca dava, yıllardır İstanbul Adalet Sarayı başta olmak üzere, birçok mahkemede sürüyor. Bu davalardan ilkini bana karşı başlatan Ömer Faruk Kurhan, iddiaları asılsız olduğu için, doğal olarak, bu dava, benim “BERAAT” etmemle sonuçlandı. (İstanbul 3. Sulh Ceza Mahkemesi Dosya No: 2010/8)

4 - Somut gerekçelerle hakkında suç duyurusunda bulunduğum Şüpheli Prof. Dr. Özdemir Nutku’ya ait 2012 / 129622 soruşturma numaralı dosya, Sayın Savcı Hüseyin Yavaş tarafından işleme konmuştur.

5 – Beni, bence gereksiz yere şikâyet edip, benim hakkımda bu konuyla ("ENTELEKTÜEL LİNÇ, İFTİRA VE SUÇ İŞLEMEK AMACIYLA ÖRGÜT KURMA KAMPANYASI" ile) ilgili olarak bana karşı dava açarak (ki ben de, şimdiye dek “ADLİYEYİ GEREKSİZ YERE MEŞGUL ETMEKTEN ÇEKİNDİĞİM İÇİN AÇMAMIŞ OLDUĞUM DAVALARI”, nefsî müdafaa hakkımı kullanmak zorunda kaldığım için, açmaya başladım ve Seval Deniz Karahaliloğlu nedeniyle hakkımda açılan “KAMU DAVASI” sonucunun (hukuka, içtihata, kanuna, mevzuata, yasaya aykırı bir biçimde) benim aleyhime verilmesiyle birlikte Türkiye Cumhuriyeti Devleti’ni Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi’ne şikâyet etmek üzereyim. Benim "bütün zamanımı" alan bazı önemli kişiler ve bu kişilerle ilgili dava dosyalarını, sadece bilgi edinmeniz ve "tikel hukuk" yerine, neden-sonuç ilişkisine dayanan "tümel hukuk" ile düşünüp karar vermenizi sıcak bir merakla arzu ediyorum:

KİŞİLER ve DOSYALAR:

Burhan Gün - İstanbul 9. Asliye Ceza Mahkemesi 2010/337

Gülhan Avşar Demirkanlı - İstanbul 1. Sulh Ceza Mahkemesi 2010/8930

Kemal Aydoğan - İstanbul - 7. Sulh Ceza Mahkemesi 2011/217 ve İstanbul 35. Sulh Ceza Mahkemesi 2011/3218

Levent Çağlayan - Trabzon 3. Sulh Ceza Mahkemesi 2012/256

Mehmet Bozkır - Soma Sulh Ceza Mahkemesi 2011/578

Mustafa Şükrü Demirkanlı - İstanbul 35. Sulh Ceza Mahkemesi 2011/3131 – İstanbul 2. Sulh Ceza Mahkemesi 2012/663 – İstanbul 27. Sulh Ceza Mahkemesi 2012/943 – İstanbul 6. Asliye Hukuk Mahkemesi 2012/481

Nihat Haluk Bilginer - İstanbul - 7. Sulh Ceza Mahkemesi 2011/217 ve İstanbul 35. Sulh Ceza Mahkemesi 2011/3218

Nurhan Tekerek - İstanbul 9. Asliye Ceza Mahkemisi önce 2010/445 sonra 2010/337

Oyun Atölyesi – İstanbul 7. Sulh Ceza Mahkemesi 2011/217 ve İstanbul 35. Sulh Ceza Mahkemesi 2011/3218

Ömer Faruk Kurhan - İstanbul 3. Sulh Ceza Mahkemesi 2010/8 ve İstanbul 4. Asliye Hukuk Mahkemesi 2010/278

Seval Deniz Karahaliloğlu - Karşıyaka (İzmir) 3. Sulh Ceza Mahkemesi 2011/536 ve 2012/289
Uğur Demirci Tosun - İstanbul 28. Sulh Ceza Mahkemesi 2011/469

6 – Bana karşı başlatılan “ENTELEKTÜEL LİNÇ, İFTİRA VE SUÇ İŞLEMEK AMACIYLA ÖRGÜT KURMA KAMPANYASI” metni, birçok yayın organında yayınlandı. Bu kampanyanın başını çekenlerden biri de Levent Çağlayan olduğu, yani benim “HAKARETÇİ, İFTİRACI, KÜFÜRBAZ” olduğum iddiasını içeren bir “KAMPANYA” başlattığı için, kendisi, “İFTİRA SUÇU” (Türk Ceza Kanunu 267. Madde) ve “SUÇ İŞLEMEK AMACIYLA ÖRGÜT KURMA SUÇU” (Türk Ceza Kanunu 220. Madde) nedeniyle yargılanması gerekirken (benim suç işlediğimi iddia eden bir savcının ve bu savcının iddiasını ciddiye alan bir yargıcın, suçun işleniş neden-sonuç ilişkisine bakmadan, “tikel hukuk” bağlamıyla değerlendirme yapıp, “tümel hukuk” öğretisinin önemsenmemesi nedeniyle, ben, Türkiye Cumhuriyeti Devleti’ne göre suçlu duruma düşmüş bulunuyorum.

HUKUKİ NEDENLER: 5271 S. K. m. 86, 6352 Sayılı Yasa ve ilgili diğer mevzuat.

HUKUKİ DELİLLER: Dava dosyası, Yargıtay İçtihatları, 6352 Sayılı Yasa ve diğer deliller.

SONUÇ VE İSTEM: Yukarıda açıkladığım nedenlerle, mahkemenin hukuk, içtihat, kanun, mevzuat ve yasaya aykırı olarak vermiş olduğu 03/12/2012 tarihli asıl kararın ve 24/12/2012 tarihli ek kararın bozulmasına, beraatime karar verilmesini ve böylelikle hukuksal bir yanlış yapmayarak, haksızlığın Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi’ne yansımamasını mahkemenizden arz ve talep ederim. 14/01/2013

HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ