4 Ağustos 2013 Pazar

Bulunmaz'a karşı HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI yürütenlerin geyiği!

Moda Sahnesi - pic.twitter.com/Uex2T4gmRO

Mehmet Bozkır- Provalar başlamış galiba,bir de internet sitesi olsa da günü gününe takip edebilsek ne hoş olur..


Kemal Aydoğan - Provalar başlamadı. 12sinde başlayacak.site de eşzamanlı olarak yayına başlayacak.

Hilmi Bulunmaz - Kültür Bakanlığı Çanağı yalanacağına göre, Kültür Bakanlığı, hem provaları, hem oyunun kaç kez, ne düzeyde oynandığını mutlaka izlemek zorunda. Çünkü ben sürekli vergi veriyorum ve benim verdiğim vergilerle beslenen Kültür Bakanlığı, hangi tiyatroya ne kadar çanak yalatıyorsa, ona göre belini, dilini ve elini ölçülü kullanmalıdır!...

***

Ayrıca bakınız:


LİNÇÇİ Oyun Atölyesi'nde boğazına kılçık kaçan Moda Sahnesi tıksırdı

LİNÇÇİ Moda Sahnesi, daha kapılarını açmadan bayramlık ağzını açtı!

LİNÇÇİ Kemal Aydoğan ayrılınca / kovulunca yönetmenlik çocuğa kaldı


Büktel, LİNÇÇİ küfürbaz Kemal Aydoğan'ın "31"lik ağzının payını verdi!


LİNÇÇİ Aydoğan, beni 2 yılla yargılattığından benim için söylememiştir!


Bulunmaz'ı sürekli dâvâ edip hapis cezası aldıranlar kıçıyla düşünüyor!


Bilginer'e yaslanıp Bulunmaz'ı cezalandıran LİNÇÇİ Kemal affedilmiyor!


Bulunmaz, asılsız ihbarcı olmadığı için LİNÇÇİ Moda Sahnesi'ni uyardı!

Bulunmaz'ı 2 yılla yargılatıp hapse mahkûm ettiren Haluk'a yumoş fırça


Haluk Bilginer'in çırağı LİNÇÇİ Kemal'in kıçını sokmadığı konu kalmadı


***

Oyun'dan önemli not: "ENTELEKTÜEL VE HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI" nedeniyle, gayet yakıcı siyasal, tarihsel ve toplumsal olaylara müdahil olmakta olağanüstü boyutta zorlanıyoruz. Aşacağız!...