3 Ağustos 2013 Cumartesi

LİNÇÇİ Aydoğan, beni 2 yılla yargılattığından benim için söylememiştir!

Kemal Aydoğan - Görmemek, görmezden gelmek lazım. Kıymetli olsaydı çoktan görünürdü. Yağızlığı utanmazlığından.

Hilmi Bulunmaz - Ben, kendim, halkım ve tüyü bitmemiş yetim için sanatsal etkinliklerde bulunduğumdan, kendi sanatsal etkinliklerimin kapsamındaki bütün kişi ve eylemlerin yakın izleyicisiyim. Bu nedenle, bana karşı defalarca dâvâ açıp, LİNÇÇİ Oyun Atölyesi ve Nihat Haluk Bilginer'le birlikte benim iki yıl hapiste çürümem için beni yargılatan ve bu nedenle hapis cezası aldığım bir karar çıkartabilen LİNÇÇİ Kemal Aydoğan'ı da gayet yakından izliyorum... Aldığı her soluğun rengini bile ezberlediğim bu Shakespeare Çocuğu'nun bütün söylemlerini biliyor ve zaman zaman okurlarımın ilgisine sunuyorum... Öznesiz tümce kurma alışkanlığına ürkekliği nedeniyle sapan bu ilginç şahsın yukarıdaki sözü neden söylediğini kesinlikle anlayamadım. Beni gördüğüne, görmezden gelmediğine, benim 2 yıl hapiste çürümem konusunda ısrarcı olduğuna göre, yukarıdaki sözü, benim için kullanmamıştır... Ben, yine de, tarihe not düşmek için, bu öznesiz sözü buraya aktarma gereksinimi duydum!

***

Oyun'dan önemli not: "ENTELEKTÜEL VE HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI" nedeniyle, gayet yakıcı siyasal, tarihsel ve toplumsal olaylara müdahil olmakta olağanüstü boyutta zorlanıyoruz. Aşacağız!...