12 Ağustos 2013 Pazartesi

Atatürk ve Türk bayrağı fışkıran Erdek'te Atatürk'ün büstü parçalanmış!

Bulunmaz, Erdek'in "en eski" okulunun bahçesinde!... (Fotoğraf: Fikriye Bulunmaz)

Ben, doğam gereği, oldum olası, soğuk mermerlere kazınmış anlamsız ve gereksiz sözleri hiçbir zaman içselleştirebilmiş bir kişi değilim. Bütün halkların kahraman olacağına, kara kalabalıkları peşinden sürüklemiş kişilerin kahraman olarak nitelenmesinden asla hoşlanmıyorum. Bana Atatürkçülük de, Atakürtçülük de şişirilmiş uçan balonlar gibi geliyor... 

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz

***


Ayrıca bakınız:


Bulunmaz: LİNÇÇİ danaların tiyatro bostanına girdiği ânda Erdek'teyim!

Bulunmaz: Hayat böyle olağanüstü akıp giderken, İnternet'ten uzağım...


Bağcı dövmeyip üzüm yediğim Erdek'ten 12 Ağustos 2013'de döndüm...


Her yanından Atatürk ve Türk bayrağı fışkıran Erdek'te bayraklar kirli!


Bulunmaz her yanından Atatürk ve Türk bayrakları fışkıran Erdek'teydi!

***


Çok önemli not: Bir "ASILSIZ İHBARCI" çıkıp, bu yazıyı, İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı Özel Soruşturma Bürosu'na İHBAR edebilir...


***


Oyun'dan önemli not: "ENTELEKTÜEL VE HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI" nedeniyle, gayet yakıcı siyasal, tarihsel ve toplumsal olaylara müdahil olmakta olağanüstü boyutta zorlanıyoruz. Aşacağız!...