11 Ağustos 2013 Pazar

Bağcı dövmeyip üzüm yediğim Erdek'ten 12 Ağustos 2013'de döndüm...

Bulunmaz, Erdek'deki Hotel Senam'da üzüm yerken!... (Fotoğraf: Fikriye Bulunmaz)

"ASILSIZ İHBARCI" Mustafa Şükrü Demirkanlı'nın önderlik ettiği iğrenç "ENTELEKTÜEL VE HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI" sürecinin vurduğu tiyatral damgayla iyice eşek yerine konulan Türkiye tiyatrosu, benim verdiğim sert, hem de coşkulu sert devrimci hukuksal mücadele sonucunda tımar edilmeye başlandıkça, ben kendimi sürekli olarak İstanbul dışına atmaya başladım... Okuyacağım kitapların ağırlığı arttıkça, bavuluma tıkıştırdığım kitaplarla uzaklaştığım İstanbul kentini özleyebilmek için çeşitli bahaneler inşa ediyorum. Gayet sık ülke dışına çıkmakla birlikte, bâzen de ülke içinde kalmayı yeğliyorum... 7 Ağustos 2013 Çarşamba günü gittiğim Erdek'ten bugün döndüm... Başta Daniel Goleman'ın "Duygusal Zekâ" adlı vasat kitabı olmak üzere, birkaç kitap okuduğum Erdek'ten hoş duygular eşliğinde İstanbul'uma geri geldim. Devrimci hukuksal mücadeleye kaldığım yerden devam edeceğim. Söz!


Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz

***

Ayrıca bakınız:


Bulunmaz: LİNÇÇİ danaların tiyatro bostanına girdiği ânda Erdek'teyim!


Bulunmaz: Hayat böyle olağanüstü akıp giderken, İnternet'ten uzağım...


***

Oyun'dan önemli not: "ENTELEKTÜEL VE HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI" nedeniyle, gayet yakıcı siyasal, tarihsel ve toplumsal olaylara müdahil olmakta olağanüstü boyutta zorlanıyoruz. Aşacağız!...