12 Ağustos 2013 Pazartesi

LİNÇÇİ Kemal Aydoğan'la Nihat Haluk Bilginer arasında hayalî diyalog!

Nihat Haluk Bilginer - "ENTELEKTÜEL VE HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI"na tiyatromun imzasını atarken niye bana sormadın?

Kemal Aydoğan - Sevgili Haluk abiciğim, sen bana her şeyini, İzzet Tozkoparan'dan kopardığımız Oyun Atölyesi'ni ve gözünü bile emanet edecek kadar güvenmiyor musun? Minicik LİNÇ imzasından ne çıkar?

Nihat Haluk Bilginer - Güveniyordum... Artık asla güvenmiyorum! Ahlâkım, haysiyetim, namusum, onurum,  gibi koruduğum imzam!!!... 

Kemal Aydoğan - Kim, nasıl, neden, ne zaman, niçin Nihat abiciğim?

Nihat Haluk Bilginer - Neden olacak? O iğrenç kampanyaya benim adımı neden karıştırdın kardeşim?! Ben ki, Globe'da oyunlar oynamış...

Kemal Aydoğan - Senin adını zerre kadar olsun hiç karıştırmadım Haluk abiciğim! İzzet Tozkoparan'dan kopardığımız Oyun Atölyesi'nin adını şey ettim, imza ettim! Bir LİNÇ KAMPANYASI için ne çıkar?...

Nihat Haluk Bilginer - Çıngar çıkar! Gürültü çıkar!... Kavga çıkar!... İhtarname çıkar! Dâvâ ve şikâyet çıkar! Kamu Dâvâsı çıkar! Tazminat Dâvâsı çıkar! Daha ne çıksın kardeşim? Bir de sesini yükseltiyorsun!!! Kes be kes!!! Patron ben miyim, sen misin yoksa İzzet Tozkoparan mı?

Kemal Aydoğan - Sesim her zaman için aynı ayardı, aynı desibelde, aynı hiddette, aynı şiddette çıkıyor biliyorsun abi... Unut İzzet-î nefsi!...

Nihat Haluk Bilginer - Bak hele bak! Bir oktav daha yükseltiyor!!!

Kemal Aydoğan - Ben seni yönetirken hep aynı oktavla seslenirdim Haluk abiciğim!... Ben, şey, ben ben, şey şey, ben ben ben, şey şey şey... Ben, senin adını pamuklara sarıp Kültür Bakanlığı Çanağı için aldığımız paraları cukka ettiğimiz kasanın en derin yerine gömmüştüm... Demek istiyorum ki ben seni kalbime gömmüştüm. Senin adınla, o lânet LİNÇ KAMPANYASI arasında nasıl bir bağ kurabiliyorsun. O kampanyayla senin adın arasında hiçbir bağ yok! Olamaz! Kurulamaz! İzzet-î nefis!...

Nihat Haluk Bilginer - Kes, bağırma! Sen, LİNÇ KAMPANYASI ile adım arasında bir bağ kuramıyorsun; Hilmi Bulunmaz kurabiliyor!

Kemal Aydoğan - Siktir et onu Halukcuğum! Affedersin abiciğim!!!...

Nihat Haluk Bilginer - Kapıyı dışarıdan kapatıp hemen DEFOL GİT! Sana şimdi bir mesaj çekerim, görürsün o zaman ebemkuşağı rengini!!!

(Aydoğan, kapıyı dışarıdan sessizce kapatıp telefondaki mesaja bakar...)

Nihat Haluk Bilginer'in telefon mesajı - "ENTELEKTÜEL VE HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI"nda beni rezil ettiğin, benim "Ezel", "İstanbul'un Altınları", "Hayatımın Rolü" dizisinden ve Aşkın Nur Yengi'den ayrılmam/kovulmama neden olduğun için DEFOL GİT!

***

Oyun'dan önemli not: "ENTELEKTÜEL VE HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI" nedeniyle, gayet yakıcı siyasal, tarihsel ve toplumsal olaylara müdahil olmakta olağanüstü boyutta zorlanıyoruz. Aşacağız!...