11 Ağustos 2013 Pazar

Her yanından Atatürk ve Türk bayrağı fışkıran Erdek'te bayraklar kirli!

Bulunmaz, Erdek'teki bayrakların da kirliliğini gördü! (Fotoğraf: Fikriye Bulunmaz)

"ASILSIZ İHBARCI" Mustafa Şükrü Demirkanlı'nın önderlik ettiği iğrenç "ENTELEKTÜEL VE HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI" 
sürecinin sıcaklığı nedeniyle, felsefî düzeyi derin konulara değinmekte hep gecikiyorum. Zâten, LİNÇÇİ kişi ve kuruluşların amacı da Türkiye tiyatrosunda kuramsal bir damar ve felsefî bir derinlik oluşmasın diye bir kalkışmada bulunmaktı. Ben, hemen her fırsatta dile getirdiğim gibi, yineliyorum; benim için bayrağın bir önemi yok... Ne Türk bayrağının, ne Kürt bayrağının ve ne bir başka ulusal bayrağın. Kendine Atatürkçü, bayrak sevdalısı yaftasını yakıştıran kişi ve kuruluşların da, Atatürk'e ve bayrağa saygı göstermesini arzu ediyorum. Kendi adıma değil, kendileri adına. Erdek'teki Türk bayrakları kirli, Atatürk posterleri hep hüzünlü!

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz

***

Ayrıca bakınız:


Bulunmaz: LİNÇÇİ danaların tiyatro bostanına girdiği ânda Erdek'teyim!


Bulunmaz: Hayat böyle olağanüstü akıp giderken, İnternet'ten uzağım...


Bağcı dövmeyip üzüm yediğim Erdek'ten 12 Ağustos 2013'de döndüm...


***

Çok önemli not: Bir "ASILSIZ İHBARCI" çıkıp, bu yazıyı, İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı Özel Soruşturma Bürosu'na İHBAR edebilir...


***

Oyun'dan önemli not: "ENTELEKTÜEL VE HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI" nedeniyle, gayet yakıcı siyasal, tarihsel ve toplumsal olaylara müdahil olmakta olağanüstü boyutta zorlanıyoruz. Aşacağız!...