20 Ağustos 2013 Salı

Benim LİNÇ edilmem için imza veren Can'a son bir şans veriyorum / HB

1100 kişinin kaz adımlarıyla koşarak imzaladığı "ENTELEKTÜEL VE HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI" ana sponsoru Mustafa Şükrü Demirkanlı'nın kuyruğuna takılarak, bana ve benimle birlikte Büktel'e karşı LİNÇ imzası veren İsmail Can Törtop'a ince bir soru sormuştum:

"Sana karşı açacağım manevî tazminat dâvâsının tutarı 100.000,00 TL mi olsun, yoksa bu tutarı yükselteyim mi?"


Kaynak: İstanbul 2. Sulh Ceza Mahkemesi'nde SANIK olan LİNÇÇİ Can'a sorduk

Mustafa Şükrü Demirkanlı'nın ipiyle LİNÇ imzası veren Can Törtop'a, şu ândan (19.08.2013 / 17.41) başlayıp 24 saatlik bir mühlet veriyorum. Eğer bana bir yanıt vermezse, kardeşimize en az 110.000,00 TL'lik

MANEVÎ TAZMİNAT DÂVÂSI açmayı düşünüyorum. Çok yakında!

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz


***


Ayrıca bakınız:


LİNÇÇİ tiyatrodunyasi.com yalan haber yapıyor! Yada LİNÇÇİ Prof. Dr. Özdemir Nutku'nun, Bulunmaz'ı şikâyet etmesi savcıların ipinde değil!...


Hilmi Bulunmaz, LİNÇÇİ İsmail Can Törtop'u savcılığa şikâyet edecek...


LİNÇÇİ İsmail Can Törtop, İstanbul 2. Sulh Ceza Mahkemesi'nde SANIK


Bulunmaz, Gülhan Demirkanlı'ya 100.000 TL'lik tazminat dâvâsı açacak


Bulunmaz, pazartesi mesaisine İstanbul Adalet Sarayı'nda başlayacak...


Büktel, tazminat dâvâsı rakamlarını bu düzeyde tutacağımızı mı sandı?


Bulunmaz, halkı ve tüyü bitmemiş yetimin çıkarı için mücadele ediyor!...


Bulunmaz, Mustafa Demirkanlı'ya 100.000 TL'lik tazminat dâvâsı açıyor


İstanbul 2. Sulh Ceza Mahkemesi'nde SANIK olan LİNÇÇİ Can'a sorduk


Bulunmaz, bugünkü mesaisine yine İstanbul Adalet Sarayı'nda başladı!


Demirkanlı'ya 200.000,00 TL'lik dâvâ açan Bulunmaz 4.000,00 TL verdi


Gülhan Avşar Demirkanlı Bulunmaz'a tam 100.000,00 TL ödeyebilir mi?


Mustafa Şükrü Demirkanlı Bulunmaz'a hiç 100.000,00 TL ödeyebilir mi?


Bulunmaz İsmail Can Törtop'u 2. Sulh Ceza Mahkemesi'nde sanık yaptı


Can Törtop yayınladığı yazının suçunu Demirkanlı'ya yüklemek istiyor!