28 Eylül 2012 Cuma

Hilmi Bulunmaz, LİNÇÇİ İsmail Can Törtop'u savcılığa şikâyet edecek...

T.C.
İSTANBUL
CUMHURİYET BAŞSAVCILIĞI'NA

ŞİKÂYET EDEN: HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ

T.C. KİMLİK NO: 50482204038
ADRES: Ali Baba Türbe Sokak No: 13/8 Çemberlitaş, İstanbul
TELEFON: 0532 642 88 57 / 0212 513 47 32          
FAKS: 0212 513 47 33
E-POSTA: tiyatroyun@gmail.com

ŞİKÂYET EDİLEN: İSMAİL CAN TÖRTOP

ADRES: 
1) Söğütlüçeşme Caddesi. Mete Han. No:142 Kat:4 Kadıköy / İstanbul
2) Acıbadem Mah. Zeamet Sok. Ata Apt. No:30 D:2 Koşuyolu, Kadıköy / İstanbul 
3) Caferağa Mah. Moda Cad. Nail Bey Sok. No:37 (Caferağa Spor Salonu Arkası, Şifa Hastanesi Karşısı) Kadıköy, İstanbul
TELEFON: 0536 3205855  - 0216 418 16 46
E-POSTA: cantortop@ebruyaman.com

SUÇ: HAKARET ve İFTİRA (TÜRK CEZA KANUNU 125. VE 267. MADDELER)

SUÇ TARİHİ: 02.11.2010, öncesi ve sonrası

AÇIKLAMALAR


1 - İSMAİL CAN TÖRTOP adlı şahıs, 2 Kasım 2010 tarihinde, kendi sahibi olduğu İnternet sitesi www.tiyatrodunyasi.com adresinde "HİLMİ BULUNMAZ'A DAVALAR AÇILMAYA BAŞLADI, SIRADA COŞKUN BÜKTEL VAR!" başlıklı bir yazı yayınlayarak, bana karşı "HAKARET", "İFTİRA", "NEFRET", "YALAN" suçlarını işlemiştir. Daha önce de, başka zamanlarda bana karşı suç işlemeyi alışkanlık hâline getiren İSMAİL CAN TÖRTOP adlı şahıs, yukarıda adını andığım yazısında, hiçbir çekince, hiçbir çekinme refleksi geliştirmeden, ayne şöyle sözler yayınlayabilmiştir:


"ASIL MESLEĞİ ULUSLARARASI PİYASADA ELMAS KALEMLERİ VE ALTIN TİCARETİ OLAN, YABANCI ŞİRKET ORTAKLIKLARI BULUNAN, TÜRKİYE GENELİNDE ŞUBELERİ OLAN BULUNMAZ KUYUMCULUK'UN SAHİBİ HİLMİ BULUNMAZ, ÜCRETSİZ YAYIN YAPILAN BLOGSPOT'LARDAN BİRİNDE HEMEN HEMEN TÜM TİYATRO CAMİASINA HAKARETLER YAĞDIRMAKTAYDI, DEMOKRATİK HAKLARINI KULLANAN TİYATRO İNSANLARI BULUNMAZ'I VE YAKIN ARKADAŞI DİZİ YAZARI COŞKUN BÜKTEL'İ 'KÜFÜRSÜZ' YAYINCILIĞA DAVET EDEN BİR İMZA KAMPANYASI DÜZENLEMELERİNDEN SONRA; ADI GEÇEN İKİLİ HAKARETLERİNİN DOZLARINI ARTIRMIŞ, BİRİ DİZİLERE SENARYO YAZARKEN (COŞKUN BÜKTEL) DİĞERİ DİZİLERDE OYNAYAN OYUNCULARA HAKARETLERİNİ SÜRDÜRMEYE DEVAM ETMİŞTİR: (HİLMİ BULUNMAZ)."


İSMAİL CAN TÖRTOP adlı şahıs, yukarıdaki pragrafta çok net görülebileceği ve benim altını çizdiğim sözcükleri yayınlayarak, bana karşı "HAKARET", "İFTİRA", "NEFRET", "YALAN" suçlarını işlemiştir. Ben, "ALTIN TİCARETİ" yapmıyorum. Ben, "YABANCI ŞİRKET ORTAKLIKLARI" oluşturmuyorum. Ben, "TÜRKİYE GENELİNDE ŞUBELER" oluşturmuş biri değilim. 


Ben, sadece "BULUNMAZ KUYUMCULUK" sözleriyi küçültülmüş olan şirketin değil, tam ada "BULUNMAZ KUYUMCULUK YAYINCILIK GÖSTERİ SANATLARI SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ"nin kurucusu ve yöneticisiyim. Ben, hiçbir zaman için "TÜM TİYATRO CAMİASINA HAKARETLER" etmeye asla ve kesinlikle niyetlenmedim bile. Ben, bana karşı "DEMOKRATİK HAKLARINI KULLANAN TİYATRO İNSANLARI" sıfatıyla şirin gösterilmek istenilenlere karşı değil, bana karşı "ENTELEKTÜEL LİNÇ KAMPANYASI" düzenleyen insanlara karşı çıktım. Ben, "'KÜFÜRSÜZ' YAYINCILIĞA DAVET EDEN BİR İMZA KAMPANYASI" ile değil, düpedüz "LİNÇ KAMPANYASI" ile karşı karşıya geldim. Ben ve Coşkun Büktel, hiçbir zaman için "İKİLİ HAKARETLERİNİN DOZLARINI ARTIRMIŞTIR" sözüne haklılık verebilecek herhangi bir yasadışı, hukukdışı eylemlilikte bulunmadık. Ben, "(HİLMİ BULUNMAZ)", hiçbir zaman için, "DİZİLERDE OYNAYAN OYUNCULARA HAKARETLERİNİ SÜRDÜRMEYE DEVAM ETMİŞTİR" sözünü asla ve kesinlikle kabul etmiyorum. 


2 - İSMAİL CAN TÖRTOP adlı şahıs, benim, tiyatro kamuoyunda yanlış tanınmam için kaleme alınmış ve aşağıdaki alıntıda çok net bir biçimde görülebileceği gibi, bana karşı "HAKARET", "İFTİRA", "NEFRET", "YALAN" suçlarını işlemiştir:


"BİRİ DEVLET TİYATROLARI'NDA OYUNUNU, ÇEVİRİSİNİ SAHNELETMEK İÇİN UĞRAŞIRKEN (COŞKUN BÜKTEL), DİĞERİ DEVLET TİYATROLARI'NA OLMADIK HAKARETLER YAĞDIRMAKTA (HİLMİ BULUNMAZ)."


İSMAİL CAN TÖRTOP adlı şahıs, yukarıdaki sözleri yayınlayarak,  bana karşı "HAKARET", "İFTİRA", "NEFRET", "YALAN" suçlarını işlemiştir. Eğer ben "(HİLMİ BULUNMAZ)", "DEVLET TİYATROLARI'NA OLMADIK HAKARETLER YAĞDIRMAKTA" olan bir şahıs olsam, "DEVLET TİYATROLARI GENEL MÜDÜRÜ LEMİ BİLGİN" adlı şahıs, benim hakkımda derhal "HAKARET SUÇU" kavramını kapsayan TÜRK CEZA KANUNU'NUN 125. MADDESİNE başvurabilirdi. Ben, hiçbir zaman için "DEVLET TİYATROLARI'NA OLMADIK HAKARETLER YAĞDIRMAKTA" olan bir şahıs olmadığım için, "DEVLET TİYATROLARI GENEL MÜDÜRÜ LEMİ BİLGİN", benim hakkımda hiçbir zaman için bir "HAKARET SUÇU" içeren suç duyurusunda bulunmamıştır. Bu durum gözönünde bulundurulduğunda, İSMAİL CAN TÖRTOP adlı şahıs,  bana karşı "HAKARET", "İFTİRA", "NEFRET", "YALAN" suçlarını işlemiştir. 


3 - İSMAİL CAN TÖRTOP adlı şahıs, bana karşı bazı şahısların hakaret ettiğim iddiasıyla savcılığa suç duyurusunda bulunmalarına karşın, bu şahısların bir kısmı, bulundukları suç duyurusu sonrası, benim "BERAAT" etmemle (ÖMER FARUK KURHAN) yada hiçbir ceza almamamla (GÜLHAN AVŞAR DEMİRKANLI) yanı sıra, bazı önemsiz davalarda da, sadece ("HÜKMÜN ERTELENMESİ") ile küçük para cezalarına tabi tutuldum. Durum böyle olmasına karşın, İSMAİL CAN TÖRTOP adlı şahıs, hiçbir ikirciklenmeye düşmeden, şu sözleri yayınlayarak, bana karşı "HAKARET", "İFTİRA", "NEFRET", "YALAN" suçlarını işlemiştir: 


"TARTIŞMA ADABINI 'HAKARET' VE 'KÜFÜR' OLARAK ALGILAYAN BU İKİ İNSANA KARŞI ELLERİNDE BAŞKA HİÇBİR SAVUNMA MEKANİZMASI KALMAYAN İNSANLAR 'HAKARETLERİ' YARGIYA TAŞIMAYA BAŞLADI."


İSMALİ CAN TÖRTOP adlı şahıs, benim adım geçen her yerde, hemen hemen her zaman "HAKARET", "KÜFÜR" sözcüklerini kullanarak, benim, tiyatro kamuoyu önünde yanlış tanınmama neden olmaktadır. Böylelikle  bana karşı "HAKARET", "İFTİRA", "NEFRET", "YALAN" suçlarını işlemiştir.


4 - İSMAİL CAN TÖRTOP adlı şahıs, aşağıdaki paragrafı yayınlayarak, açıklayacağım nedenlerle, bana karşı "HAKARET", "İFTİRA", "NEFRET", "YALAN" suçlarını işlemiştir:


"ÖNCE, ÖMER FARUK KURHAN, OYÇED GENEL SEKRETERİ BURHAN GÜN VE ARDINDAN TİYATRO... TİYATRO... DERGİSİ YAYIN YÖNETMENİ MUSTAFA DEMİRKANLI, ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ SAHNE SANATLARI BÖLÜM BAŞKANI PROF. DR. NURHAN TEKEREK, TİYATRO... TİYATRO... DERGİSİ İMTİYAZ SAHİBİ GÜLHAN AVŞAR VE PROF. DR. ÖZDEMİR NUTKU ART ARDA CUMHURİYET SAVCILARI'NA SUÇ DUYURUSUNDA BULUNDU."


İSMAİL CAN TÖRTOP adlı şahıs, çeşitli kişilerin, benim hakkımda, "CUMHURİYET SAVCILARI'NA SUÇ DUYURUSUNDA BULUNDU"klarından sonra nasıl bir hukuksal sonuç alındığını yazmayarak yada güncelleme yapmayarak, benim, tiyatro kamuoyu nezdinde yanlış tanınmama neden olmaktadır. Oysa, "ÖMER FARUK KURHAN" adlı şahsın suç duyurusu sonucu açılan "KAMU DAVASI", benim "BERAAT" etmemle sonuçlandı. "BURHAN GÜN", savcılığa verdiği suç duyurusunda, "OYÇED GENEL SEKRETERİ" olarak değil, "BURHAN GÜN" olarak hukuksal süreci başlattı ve ben, bu suç duyurusu sonucu başlatılan "KAMU DAVASI" sonucu henüz ceza almadım. "MUSTAFA DEMİRKANLI" adlı şahıs, "TİYATRO... TİYATRO... DERGİSİ" adına değil, kendi adına suç duyurusunda bulundu ve "BURHAN GÜN" adlı şahsın avukat olarak savunduğu "MUSTAFA DEMİRKANLI" savcılığa verdiği belgede karartma yaptı. "PROF. DR. NURHAN TEKEREK", suç duyurusunda bulunurken, "ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ SAHNE SANATLARI BÖLÜM BAŞKANI" olarak imza atma, zâten atması mümkün değildir. Ayrıca, bu davadan henüz hiçbir ceza almadım. "GÜLHAN AVŞAR" adlı şahıs, "TİYATRO... TİYATRO... DERGİSİ İMTİYAZ SAHİBİ" olarak değil, sadece ve yalnızca "GÜLHAN AVŞAR" olarak suç duyurusunda bulundu ve sonuçlanan davada hiçbir ceza almadım. Şimdi gelelim "EN BÜYÜK YALAN" iddiaya: "PROF. DR. ÖZDEMİR NUTKU", kendisine hiçbir zaman için asla "HAKARET" ve "KÜFÜR" etmediğim için, benim hakkımda hiçbir suç duyurusunda bulunmamıştır ve bulunamaz da. Böyle bir "YALANNAME" metnini yayınlayarak, bana karşı "HAKARET", "İFTİRA", "NEFRET", "YALAN" suçlarını işlemiştir.


5 - İSMAİL CAN TÖRTOP adlı şahıs, sadece kendi sitesini harekete geçirerek değil, diğer kuruluş ve kişileri de kışkırtan bir mantıkla kaleme alınan yazıyı yayınlayarak, bana karşı düşmanlık tohumları ekmenin yanı sıra, tiyatro kamuoyu karşısında yanlış tanınmama neden olmuştur. İSMAİL CAN TÖRTOP adlı şahıs, kışkırtıcılığını böyle bir noktaya getirirken, "OYUN ATÖLYESİ" adlı kuruluştan da meden ummuştur:


"OYUN ATÖLYESİ KURUM OLARAK, HALUK BİLGİNER VE KEMAL AYDOĞAN KİŞİSEL OLARAK NOTERDEN İHTARNANE GÖNDEREREK, KİŞİLİK HAKLARINA TECAVÜZDEN VAZGEÇMELERİNİ İHTAR ETMELERİNE RAĞMEN BULUNMAZ'IN UMURSAMAYARAK HAKARETLERİNİ SÜRDÜRMEYE DEVAM ETTİĞİ GÖRÜLMEKTE."


İSMAİL CAN TÖRTOP adlı şahıs, "OYUN ATÖLYESİ" adlı kuruluşu, sadece bir şirket olmasına karşın, kuruluş olarak değil de, "KURUM OLARAK" gündeme getirerek, benim, ne kadar çok zor bir durumda olduğumu vurgulamaya çalışmakla birlikte, tüzel kişi olan bu kuruluşun, aslında, hiçbir zaman için "HAKARET SUÇU" nedeniyle, herhangi bir savcılık suç duyurusunda bulunamayacağını bilmesine karşın, tiyatro kamuoyuna yanlış bilgi vererek,  bana karşı "HAKARET", "İFTİRA", "NEFRET", "YALAN" suçlarını işlemiştir. Ayrıca, benim, hiçbir zaman için, hiçbir kimseye, asla ve kesinlikle "KİŞİLİK HAKLARINA TECAVÜZ" etmeye niyetim olmamasına karşın, benim adımla birlikte "KİŞİLİK HAKLARINA TECAVÜZ" eyleminden bahsederek, benim niyetimi okumaya çalışan bir yazıya yer vermiştir. "BULUNMAZ'IN HAKARETLERİ" söylemi bile, başlı başına, "BULUNMAZ=HAKARET" denklemi anlamına gelmektedir. İSMAİL CAN TÖRTOP adlı şahıs, bu söylemi yayınlayarak, bana karşı "HAKARET", "İFTİRA", "NEFRET", "YALAN" suçlarını işlemiştir. 


6 - İSMAİL CAN TÖRTOP adlı şahıs, her ne kadar benim adım geçmeşen bir tümce kurabilme yeteneği gösteren bir şahıs tarafından kaleme alınmış olsa da, kendi kişisel İnternet sitesi www.coskunbüktel.com adlı sitede telefon numarası çok net bir biçimde bulunan Coşkun Büktel'e de, benim arkadaşım olduğu için, ısrarla  "HAKARET", "İFTİRA", "NEFRET", "YALAN" suçlarını işlemek için, âdeta inat etmektedir:


"ADRESİ BELLİ OLMAYAN, İSTENDİĞİNDE DE VERMEYEN COŞKUN BÜKTEL'İN ADRESİNİN TESPİTİ İÇİN İSE YASAL OLARAK ADRESİNİN TESPİT EDİLMESİ TALEPLERİNDE BULUNULMUŞTUR."


Coşkun Büktel, herkesin, savcılığın bile, her zaman kendisine ulaşabileceği bir telefon numarasını, kendi İnternet sitesinde gayet net bir biçimde yayınlamasına karşın, İSMAİL CAN TÖRTOP adlı şahıs, göz göre göre, benim yakın arkadaşım olması nedeniyle, Coşkun Büktel'e karşı "HAKARET", "İFTİRA", "NEFRET", "YALAN" suçlarını işlemiştir. Buradaki amaç, benim yakın çevremi de yıldırıp, benim, tiyatro kamuoyu önünde yanlış tanınmama neden olmaya devam etmektedir. Oysa ne ben, ne de Coşkun Büktel, hiçbir zaman için, herhangi bir "İFTİRA SUÇU" işlemeye göre kurgulanan insanlar olmadığımız için, bize karşı "HAKARET", "İFTİRA", "NEFRET", "YALAN" suçlarını işleyen İSMAİL CAN TÖRTOP adlı şahsa karşı, son derecede net bir hukuksal bilinç içerisindeyiz.


7 - İSMAİL CAN TÖRTOP adlı şahıs, benim, edebiyat sanatının betimleme, imgelem etmenlerini kullanarak, sadece ve yalnızca toplumsal bilinç oluşturmak için dile getirdiğim söylemleri, birer edebiyat kavramı olarak algılamaktan yoksun bir şahıs tarafından kaleme alınmış bulunan yazıyı, hiçbir yayıncı ahlâkını gözetmeksizin sitesinde yayınlaması, benim edebiyatçı kimliğime karşı müthiş bir kışkırtıcı eylemdir. "KÖPEK" sözcüğünü, "KÖPEK" kavramıyla birebir örtüştürerek, yani hiçbir betimleme ve hiçbir imgelem boyutuna sıçratmadan, tabiri caizse bir işportacı mantığıyla tartıya koyan metni İnternet sitesinde yayınlayan İSMAİL CAN TÖRTOP adlı şahıs, sıradan tiyatroseverlerin gözünde, beni "HAKARET SUÇU" işleyen zavallı bir insan konumuna indirmeye gayreti içerisine girmiştir:


"ÖZEL TİYATROLARA DEVLET DESTEĞİ'NDEN KENDİSİ DE BAŞVURMUŞ VE İKİ YIL ÜST ÜSTE BU DESTEKTEN YARARLANMIŞ OLMASINA RAĞMEN, BU DESTEKTEN YARARLANAN TİYATROLARI 'KABINDAN MAMA YİYEN KÖPEK' FOTOGRAFI ALTINDA, 'ÇANAK YALAYICILAR' OLARAK HAKARETLER YAĞDIRAN (HİLMİ BULUNMAZ) VE BİRBİRLERİNİ HER FIRSATTA ÖNE ÇIKARIP, DESTEKLEYEN İKİLİ, ZAMAN ZAMAN BİRBİRLERİ HAKKINDA HAKARETAMİZ SIFATLAR ('GAYRİ İNSANİ', 'AŞİL TOPUĞUM OLMA, DEDİM') KULLANMALARIN RAĞMEN, BUNLARI ÖNEMSEMEZLER BİRBİRLERİNDEN SİTELERİNDEN YA DA BLOGSPOT'LARINDAN ÖVGÜLER YAĞDIRIRLARKEN TİYATRO İNSANLARINA HAKARETLERİNE DEVAM ETMEKTEDİRLER, SON OLARAK ÇEVİRİSİNİ SAHNELEYEN ŞAKİR GÜRZUMAR'I HEDEF ALAN İKİLİ, İDT'NİN REKLAM PANOLARI ÜZERİNDEN VURMAYI DENEMEKTEDİRLER, BİRLİKTE HAREKET EDEN İKİLİDEN BİR (BULUNMAZ) BÜKTEL TARAFINDAN YAZDIRILMAKTA, DİĞERİ (BÜKTEL) ALINTI YAPARAK SİTESİNDE YAYINLAMAKTA..."


İSMAİL CAN TÖRTOP adlı şahıs, yukarıdaki paragrafta, bile bile, Coşkun Büktel'e ve bana karşı "HAKARET", "İFTİRA", "NEFRET", "YALAN" suçlarını işlenmesine karşın, kendisi de, bu "İFTİRANAME" metnini yayınlayarak, benim yanlış tanınmama neden olmaktadır. Benim adımla "(HİLMİ BULUNMAZ)" "HAKARET" sözcüklerini, birer yapışık kavrammış. birer aynı söylemlermiş gibi aynılaştıran metni, yıllardır sitesinde muhafaza eden İSMAİL CAN TÖRTOP adlı şahıs, bana karşı "HAKARET", "İFTİRA", "NEFRET", "YALAN" suçlarını işlemektedir.


8 - İSMAİL CAN TÖRTOP adlı şahıs, bana ve benim yakın arkadaşım Coşkun Büktel'e, bizim hiçbir zaman için, hiçbir kimseye asla ve kesinlikle "İFTİRA" atmadığımızı bilmesine, bizim hiçbir zaman için, hiçbir kimse karşısında, asla ve kesinlikle "İFTİRA SUÇU" nedeniyle yargılanmamamıza karşın, her fırsatta, bizim için "İFTİRA SUÇLUSU" görüntüsü çizen bir metni yıllardır yayında tutarak, tam da TÜRK CEZA KANUNU'NUN 267. MADDESİ'NDE açıklanan "İFTİRA SUÇU" ile okurları aldatmaktadır:


"BULDUKLARI HER ORTAMDA HAKARET, İFTİRA VE KARALAMALARDAN DA GERİ DURMAZLAR (ÖRNEĞİN BÜKTEL'İN FACEBOOK GİBİ PAYLAŞIM SİTELERİNDE TARTIŞTIĞI VE HOŞUNA GİTMEYEN HER İNSANI 'DEMİRKANLI' DİYE İFTİRA ATMAKTAN SAKINMADIĞI GİBİ, -OYSA BÜKTEL SİTESİNDE 'KANITSIZ' SUÇLAMADIĞINI İFADE ETSE BİLE- HİÇBİR ZAMAN KANITLAMA GEREĞİ DUYMADAN İFTİRA ATMAKTAN SAKINMAMAKTADIR."


İSMAİL CAN TÖRTOP adlı şahıs, bana ve benim yakın arkadaşım Coşkun Büktel'e yönelik "HAKARET", "İFTİRA", "NEFRET", "YALAN" suçlarını içeren bu metne yer verdiği için, Coşkun Büktel, bu suç duyurusu sonucu, eğer bir soruşturma ve/ya kovuşturma başlatılırsa, kendisi de, "TANIK OLARAK", açılacak olan "KAMU DAVASI" sürecine dahil olmak istemektedir. Mevzuat el verirse, Coşkun Büktel'in ve daha sonra belirteceğim diğer tanıkların da dinlenilmesinde yarar olduğu kanısındayım.


9 - İSMAİL CAN TÖRTOP adlı şahıs, hiçbir yargılanmaya gidilmesini arzu etmememize karşın, bizim üzerimize, "HAKARET", "İFTİRA", "NEFRET", "YALAN" suçlarını içeren bir mantıkla gelindiği için, yasal çerçeve sınırlarını aşmamaya büyük özen gösrerek verdiğimiz hukuk mücadelesinden çok büyük rahatsızlık duyan kişi tarafından kaleme alınan bu hukukdışı metni, bilerek, isteyerek ve tabii ki kasti olarak, herkesin ulaşabileceği önemli bir İnternet sitesinde yayınlayarak, kasten suç işlemektedir:


"KENDİLERİNE HAKARET EDİLDİĞİNİ, KİŞİLİK HAKLARININ RENCİDE EDİLDİĞİNİ DÜŞÜNEN DAHA ONLARCA TİYATRO İNSANININ YASAL HAKLARINI KULLANMAK ÜZERE HAREKETE GEÇTİĞİ BİLİNMEKTE, BU PERVASIZ İKİLİYE KARŞI YARGI YOLUNDAN BAŞKA BİR YOL OLMADIĞI ANLAŞILMAKTA OLDUĞUNDAN, TiYATRO İNSANLARI HAKLARINI ANCAK VE ANCAK YARGI YOLUYLA SAVUNABİLECEĞİNİ İFADE ETMEKTE."


İSMAİL CAN TÖRTOP adlı şahıs, sanki kendisi ve "HAKARET", "İFTİRA", "NEFRET", "YALAN" suçlarını içeren metni kaleme alan şahıs, "YARGI" sözcüğünün sürekli olarak yinelenmesini, kendilerinin hukuktan, yasadan yana oldukları yanılsaması oluşturmaktadırlar. Oysa, metin yüzeysel bir biçimde bile incelendiğinde çok net olarak görülecektir ki, bu metin, bana ve yakın arkadaşım Coşkun Büktel'e karşı "HAKARET", "İFTİRA", "NEFRET", "YALAN" suçlarını içeren çok yaralayıcı, çok büyük manevi baskı oluşturma niyetiyle, kötü bir bilinçle, kötücül olarak kaleme alınmış ve derhal cezalandırılması gereken bir suç unsurudur.


10 - İSMAİL CAN TÖRTOP adlı şahıs, yayınladığı, belki sipariş verdiği bu metnin sonunda, benim, bizim hakkımızda "HUKUK DAVALARININ DA AÇILACAĞI" konusunda, âdeta okurlara garanti vermesine ve aradan yıllar geçmesine karşın, bana ve Coşkun Büktel'e karşı herhangi bir "HUKUK DAVASI" açılmadığı gibi, o günden bu güne, ben, onlarca kez "SUÇ DUYURUSU" hakkımı kullanmakla birlikte, "KAMU DAVASI" açtırmış ve "HUKUK DAVASI" açmış bulunmaktayım:


"CEZA DAVALARININ ARDINDAN HUKUK DAVALARININ DA AÇILACAĞI İFADE EDİLMEKTE."


İSMAİL CAN TÖRTOP adlı şahıs, benim, âdeta hukuka aykırı, sanki yasalara karşı gelen bir "İNTERNET TERÖRİSTİ" olduğumu duyumsatmaya özen göstererek, benim, sürekli olarak "CEZA DAVALARI" ve/ya "HUKUK DAVALARI" ile boğuşan gayrimeşru, illegal bir insan olduğum imgelemi oluşturma gayreti içerisine girerek, yayınladığı ve/ya sipariş verdiği metni, yıllardır sitesinde muhafaza ederek,  bana karşı "HAKARET", "İFTİRA", "NEFRET", "YALAN" suçlarını işlemektedir. 


11 - İSMAİL CAN TÖRTOP adlı şahıs, yayınladığı ve böylelikle yüzde yüz yasal sorumluluğunu almış olduğu yazıyı, sanki kendisinin sorumluluğunda değilmiş gibi yaparak, yayınlamakla ve/ya sipariş vermekle yükümlü değilmiş gibi şöyle bir ifadeyle yumuşatmaya çalışmaktadır:


"KAYNAK: TİYATRO DERGİSİ"


İSMAİL CAN TÖRTOP adlı şahıs, yukarıdan beri çok net bir biçimde sunmuş olduğumuz, kılı kırka yararak ifade ettiğimiz gibi, hem TÜRK CEZA KANUNU'NUN 125. MADDESİ'NE ve hem de aynı yasanın 267. MADDESİ'NE muhalefet ederek,   bana karşı "HAKARET", "İFTİRA", "NEFRET", "YALAN" suçlarını işlemektedir. 


HUKUKİ NEDENLER: HAKARET VE İFTİRA SUÇLARI (TÜRK CEZA KANUNU 125. VE 267. MADDELER)


DELİLLER: 

1 - www.tiyatrodunyasi.com/haberdetay.asp?haberno=4227
2 - www.coskunbuktel.com/lincimzacilari.htm

SONUÇ VE İSTEM:


Yukarıda sunduğum nedenlerle, şikâyet edilen ve kendisinden şikâyetçi olduğum ve kesinlikle uzlaşmak istemediğim İSMAİL CAN TÖRTOP hakkında gerekli soruşturmanın yapılmasını ve cezalandırılması için "KAMU DAVASI" açılmasına karar verilmesini saygılarımla arz ve talep ederim. 01.10.2012


ŞİKÂYETÇİ

HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ