19 Ağustos 2013 Pazartesi

Can Törtop yayınladığı yazının suçunu Demirkanlı'ya yüklemek istiyor!

İFADE TUTANAĞI
(Şüpheli için)

İFADE ÖZETİ:

"İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı'nın 13/02/2013 gün ve 2012/129610 SORUŞTURMA sayılı talimatları ve ekindeki şikâyet dilekçesini okudum ve bilgi edindim. Konu ile ilgili ifademi kendi serbest hür irademle vermek istiyorum." demesi üzerine alınan ifadesinde;

"Yukarıda vermiş olduğum kimlik ve adres bilgileri bana aittir. HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ isimli şahsı ismen tanınırım. Kendisiyle hiç tanışmadım. Kendim, tiyatro oyuncusu ve yayıncısıyım. www.tiyatrodunyasi.com isimli tiyatro portalının editörüyüm. Bu portalda, tiyatro grupları ve olayları, gelişmeleriyle ilgili olan haberleri yayınlıyoruz. Dâvâ konusu olan haber, TİYATRO... TİYATRO... DERGİSİ'nin Editörü MUSTAFA ŞÜKRÜ DEMİRKANLI tarafından, tarafıma e-mail yoluyla yayınlanmak üzere iletildi. Ben de, bu yazıyı, kendisini referans göstererek, hiçbir değişiklik yapmadan yayınladım. Müşteki hakkında dâvâlar açıldığından haberim vardı. Bu dâvâların sonuçlarıyla ilgili olduğunu düşünerek yayınladım. Müştekiye karşı herhangi bir kastım yoktur. Müştekinin kendi İnternet sayfaları incelendiğinde, tarafıma LİNÇÇİ, SANSÜRCÜ gibi HAKARETLER ettiği, benim de, bunlara hiçbir cevap vermediğim görülebilir. SÖZ KONUSU YAZI TARAFIMDAN YAZILMAMIŞTIR! Dolayısıyla müştekinin hakkımdaki HAKARET VE İFTİRA suçlamasını kabul etmiyorum." dedi. Ceza Muhakemesi Kanunu'nun 147. Maddesi'nde yazılı hususların yerine getirmesinden sonra, tutanak okundu. Huzurda imza altına alınmıştır. 12/04/2013

***

Not: Resmî metindeki bâzı sözcükleri büyütüp renkli hâle biz getirdik!