26 Şubat 2013 Salı

"İstanbul Korsan Tiyatroları" Eski Genel Sanat Yönetmeni Ayşenil Şamlıoğlu, Fehime Seven'in Türkiye Kayası'nı niçin sahnelettirdi?

23 Kasım'da oyunum okunduğunda Ayşenil Şamlıoğlu da oradaydı. Oyunun ardından bir söyleşi yapıldı ve söyleşide Ayşenil Şamlıoğlu oyunu repertuara alıp Gaziosmanpaşa Sahnesi'nin açılışında oynanmasını istediğini söyledi. Çok hızlı bir şekilde oyunu düzelttim ve böylece bitti "Türkiye Kayası".

Yazının tamamını okumak için tıklayınız: "Süper Mario Gibiyim, Kaç Canım Kaldı Bilmiyorum"


***

Ayrıca bakınız:

Yepyeni bir skandal kokusu saçan yeni bir oyun: "Türkiye Kayası"

Melih Anık, yine önemli bir skandalın kokusunu almışa benziyor!...

SANSÜRCÜ BİRGün yazarı Saban "Türkiye Kayası"nın arkasında

LİNÇÇİ Mimesis, "Türkiye Kayası" yazarı Fehime Seven'i tanıtmış!

Melih Anık, "al bir kaya, nerene dayarsan daya" anlayışına karşı...


Hakaret, LİNÇ ve küfrün estiği tiyatroda Melih Anık özür bekliyor...


Melih Anık'a HAKARET eden Dilek, LİNÇÇİ Dilek TEKİNTAŞ mı?!


Melih Anık LİNÇÇİ Dilek Tekintaş'ı eleştirirken samimî davranıyor!


Demirkanlı & Göktaş yönetimdeki Yeni Tiyatro... Tiyatro... Dergisi, Hilmi Zafer Şahin'in yönettiği "İstanbul Korsan Tiyatroları"ndaki "Türkiye Kayası Skandalı"na, Hilmi Zafer Şahin'den reklâm aldığı için mi, hiçbir çıkarı olmayan Melih Anık kadar ilgi göstermiyor?!!!


Melih Anık'a hararet edip onu tehdit eden LİNÇÇİ Dilek Tekintaş...


Melih Anık'a HAKARET edip, onu TEHDİT eden LİNÇÇİ Dilek Tekintaş, hem dramaturjiyi bilmiyor, hem de sinirli herkesten!...


Samimî yazar Melih Anık'a aba altından sopa gösteren LİNÇÇİ Dilek Tekintaş, ya eleştiri görmemiş yada sayı saymasını bilmiyor!


Melih Anık, "Türkiye Kayası"nı irdelerken çok ilginç sözler ediyor...


Hiçbir zaman için tam zamanında, her ayın tam tamına birinde, yani Hilmi Zafer Şahin'e ayın birinde çıkacağına dair söz verilip, Hilmi Zafer Şahin'den reklâm alınmasına karşın, günler, hattâ bazen haftalar sonra zar zor yayınlanabilen tiyatro dergilerine reklâm adı altında avuç dolusu para (avanta, bahşiş, diş kirası, iane, iaşe, sadaka, sus payı, ulûfe) vermeyi alışkanlık hâline getirmiş "İstanbul Korsan Tiyatroları'nda sular durulmadığı için, "Türkiye Kayası" konusuna dikkat çekip, bu tiyatronun dramaturgu LİNÇÇİ Dilek Tekintaş'la çok yakından ilgilendiğimizden, Melih Anık'ın aşağıdaki tweet'ini okurlarımıza ânında, derhal sunuyoruz!