Fehime Seven yazısında "düzeltme süreci"nden bahsediyor. Yani yazar, oyununun dramaturg Gökhan Aktemur'la yapılan çalışmada düzeltildiğini "itiraf ediyor". Demek ki Galata Perform bünyesinde Liseli Gençler Oyun Yazıyor Atölyesi'nde yazılan, İBB Şehir Tiyatroları'nda okunan ve repertuvara alınan oyun YANLIŞmış.
Yazıyı merak edip okumak isteyenler tıklayabilir:
"İBBŞT'da Dramaturjik(?) Düzeltme: Türkiye Kayası (Fehime Seven)"
***
Ayrıca bakınız:
Hiçbir zaman için tam zamanında, her ayın tam tamına birinde, yani Hilmi Zafer Şahin'e ayın birinde çıkacağına dair söz verilip, Hilmi Zafer Şahin'den reklâm alınmasına karşın, günler, hattâ bazen haftalar sonra zar zor yayınlanabilen tiyatro dergilerine reklâm adı altında avuç dolusu para (avanta, bahşiş, diş kirası, iane, iaşe, sadaka, sus payı, ulûfe) vermeyi alışkanlık hâline getirmiş "İstanbul Korsan Tiyatroları'nda sular durulmadığı için, "Türkiye Kayası" konusuna dikkat çekip, bu tiyatronun dramaturgu LİNÇÇİ Dilek Tekintaş'la çok yakından ilgilendiğimizden, Melih Anık'ın aşağıdaki tweet'ini okurlarımıza ânında, derhal sunuyoruz!
Yazıyı merak edip okumak isteyenler tıklayabilir:
"İBBŞT'da Dramaturjik(?) Düzeltme: Türkiye Kayası (Fehime Seven)"
***
Ayrıca bakınız:
Hiçbir zaman için tam zamanında, her ayın tam tamına birinde, yani Hilmi Zafer Şahin'e ayın birinde çıkacağına dair söz verilip, Hilmi Zafer Şahin'den reklâm alınmasına karşın, günler, hattâ bazen haftalar sonra zar zor yayınlanabilen tiyatro dergilerine reklâm adı altında avuç dolusu para (avanta, bahşiş, diş kirası, iane, iaşe, sadaka, sus payı, ulûfe) vermeyi alışkanlık hâline getirmiş "İstanbul Korsan Tiyatroları'nda sular durulmadığı için, "Türkiye Kayası" konusuna dikkat çekip, bu tiyatronun dramaturgu LİNÇÇİ Dilek Tekintaş'la çok yakından ilgilendiğimizden, Melih Anık'ın aşağıdaki tweet'ini okurlarımıza ânında, derhal sunuyoruz!