6 Nisan 2007 Cuma

Sırlar Dünyası, Gölge Tiyatro ve Zafer Diper

Dün akşam bir program izledim, hayatım değişti...

Dün akşam gerici, anti-materyalist, mistisizm üreticisi... Samanyolu Televizyonu'nu izlerken midem bulandı...

Halit Karaata'yı ararken, Zafer Diper ile burun buruna geldim...

Kendimi bildim bileli, "devrimci" söz ve eylem içerisinde olduğunu iddia eden Zafer Diper'i, Samanyolu'nun Sırlar Dünyası'na iltica etmiş bir mülteci olarak gördüm...

Dün yazdığım 'Oha filan oldum yani' (http://tiyatroyun.blogspot.com/2007/04/oha-filan-oldum-yani.html) başlıklı yazıdan sonra bile inanamadığım durumu sorduğum hiç kimse, andığım programı izlemediğinden, bir görüş belirtemediler...

Bu arada, Zafer Diper'i tanıyan/bilen hiç kimse, bu duruma inanamadı... İşin garibi, ben de inanamıyorum... Bir yalanlama gelirse, binlerce kez özür dilemeye hazırım... Doğal ki, Samanyolu TV'deki "oynayanlar" bölümünde bulunan "Zafer Diper" yazısı ve fotoğrafının da asparagas olduğunu kanıtlayarak!...

Neyse, aradan henüz saatler geçmişti ki, bize en yakın durduğunu sandığım http://www.tiyatroevi.com/ (Gölge Tiyatro) sitesinden, bir Zafer Diper sevgi şelalesi patladı:

"26. Yıl / Bizim Tiyatro / Özkıyım"

Tamamıyla telaşla ve eklektik biçimde hazırlanan yazı, yamalı bohçaya benziyor...

Piyasadan toplanan bazı yazılar:

"Yazarı olmayan yazı / Radikal, Ayşegül Yüksel / Cumhuriyet, Yusuf Eradam / Evrensel, Gülnaz Bıçakçı / Tavır, Semra Çelebi / Radikal - C.tesi, Suat Kavukluoğlu / Hürriyet, Aydın Orak / Ülkede Özgür Gündem, Üstün Akmen / Evrensel, Haluk Şevket Ataseven / İzlence Dergisi, Sadık Aslankara / Cumhuriyet - Kitap, Müjgan Yıldırım / Karaf, Altay Öktem / Penguen, Cevahir Evren / Birgün, Tansu Bele / Türk Dili Dergisi, Ragıp Ertuğrul / Tempo, Rengiz Uz / Posta, Yıldız Cıbıroğlu / Gösteri, Mehmet Özdemir - Karadeniz Postası, Özgür Erbaş / Cumhuriyet - Dergi, Betül Memiş / Vatan, Hasan Uysal / Lacivert Dergisi, Yazarı olmayan yazı / Herkese Tiyatro, Hasan Anamur / Radikal, Hülya Nutku / Ege Sanat..."

Yukarıdaki yazar ve yayınlar, "Emeğin İktidarı" sürecinde yeniden ele alınacak...
Yukarıdaki yazarlar, yazdıklarıyla, bir yerde:

"Hepimiz Zafer Diper'iz, hepimiz Sırlar Dünyası'nda bulunmaya can atıyoruz." diyorlar...

Gölge Tiyatro (http://www.tiyatroevi.com/):

"Biz de Zafer Diper'iz, biz de Sırlar Dünyası'nı destekliyoruz." diyor...

Kaynak:
http://www.tiyatroevi.com/modules.php?name=News&file=article&sid=754