2 Ekim 2013 Çarşamba

Mustafa Demirkanlı vekili Burhan Gün bugünkü duruşmaya da gelmedi!

Ben, koşullarım elverdikçe, muhakeme edildiğim her evreyi okurlarıma aktarıyorum. Bunun biricik nedeni, okurlarıma olan sonsuz saygımdır!

İşlerimin yoğunluğu, dâvâlarımın oluşturduğu yorgunluk sonucunda, bâzı belgeleri yayınlamayı ertelemiş olsam bile, koşullarım olağan hâle geldiğinde, yayınlanması ertelenmiş belgeleri okurlarıma sunuyorum...

Benim hakkımda "ASILSIZ İHBAR" yapabilenler ve bana "NOTER ONAYLI İHTARNAME" gönderenler, beni "DÂVÂ VE ŞİKÂYET" edebilenler ve bana "MANEVÎ TAZMİNAT DÂVÂSI" açanlar, beni 
"İSTANBUL EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ" kurumunun birimlerine çektirenler, ellerinde yayıncılık olanakları bulunmasına karşın, benimle girdikleri hukuk kavgasının evrelerini okurlarına yansıtmayarak, onları 
"EŞEK" yerine koyup, "DÂVÂ" edilmedikleri izlenimi oluşturuyorlar!

Ben, okurlarıma karşı sorumluluğumu yerine getirebilmek için, bugün İstanbul 35. Sulh Ceza Mahkemesi'ndeki gayet kolay bir hukuk maçına çıktığımız "ASILSIZ İHBARCI" Mustafa Şükrü Demirkanlı'nın vekili avukat Burhan Gün'ün duruşmaya gelmediğini belirtmek zorundayım!

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz

***

Ayrıca bakınız:


Mustafa Demirkanlı vekili Burhan Gün yarınki duruşmaya gelecek mi?!


Bulunmaz, asılsız ihbarcı Demirkanlı'yla mükerrer hukuk maçı yapacak!