26 Ekim 2013 Cumartesi

This is Turkey: Namus koruyanlar LİNÇ edilir, namussuzlar LİNÇ eder...

Bulunmaz, DT reklâm kulelerinin namusunu koruyor! (Fotoğraf: Cemal Bulunmaz)

Ben, namus kavramına önem veren biriyim... Bunun birçok nedeni var. Ancak başat neden, halkımız ve tüyü bitmemiş yetim namus kavramına önem verdiği için, halkımı ve tüyü bitmemiş yetimin sevdiğimden, ben de, namus kavramına önem veriyorum... Namussuzlar vatan hainidir...

Ben, namus kavramına önem verdiğim için, yaptığım her işin başında namusuma dikkat ederim. Örnekse, tiyatro yaparken, İstanbul Devlet Tiyatrosu (İDT) reklâm kulelerinin ticarî kuruluşlarca işgâl edilmesini, namus meselesi yapıyorum. İDT reklâm kulelerinin daima işgâl altında bulunduğu bir süreçte, yalnızca kendi tiyatromu yaşatmak, bana ihanet gibi geldiğin için, bu konuyu sürekli olarak hep gündemde tutuyorum! 

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz 

***

Ayrıca bakınız:

DT'nin reklâm kulelerinin namusunu koruyamayan ülke asla iflâh olmaz!