2 Eylül 2013 Pazartesi

Bulunmaz, bugünkü mesaisine yine İstanbul Adalet Sarayı'nda başladı!

Ben, dünya görüşüm gereği, hukuku kullanmayı pek seven biri değilim. Bu demek değildir ki, hukuka gereksinim duyduğum zamanlar, hukuk nimetlerinden yararlanmayacağım. Ben, bir sanatçı, bir tiyatrocu ve bir yazar olduğumdan tarihsel ve toplumsal kavgamı sanatımla, tiyatromla, yazılarımla sürdürebilmeyi becerebilen bir yeteneğe sahip olduğum için gereksiz yere adliyeyi meşgul etmeyi sevmiyorum. Ayrıca, haksızlıkların yasalarla korunduğu dünyada, yasalardan başka mücadele gereksinimi duymamak, bana göre bir davranış değil! Ben, daha önce sürekli olarak yinelemiştim: Bana "noter onaylı ihtarname" gönderene "noter onaylı ihtarname" gönderir, "kamu dâvâsı" açtırana "kamu dâvâsı" açtırır ve "hukuk dâvâsı" açana "hukuk dâvası" açarım... Benim bu sözümü ipine bile takmayan LİNÇ KAMPANYASI militanları, ikide bir bana "noter onaylı ihtarname" gönderip, "kamu dâvâsı" açtırmakla birlikte, "hukuk dâvâsı" açtılar. Onlar, sürekli avukatlarına, birlikteliklerine, cüretlerine, çenelerine, çevrelerine, paralarına güveniyorlardı. Ben, durup bekledim ki, eteklerindeki husumet tohumlarını suratıma serperek rahatlasınlar. Öyle bir büyük rahatlama içerisine yuvarlandılar ki, ben, sürekli olarak "noter onaylı ihtarname", "kamu dâvâsı" ve "hukuk dâvâsı" ile üzerine hücum etmeme karşın, tembellikleri nedeniyle en küçük parmaklarının tırnak uçlarını bile oynatamaz duruma geldiler. Şimdi sıra bende; canım ne zaman İstanbul Adalet Sarayı'na gitmek istese hoş dâvâlar açıyorum!

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz

***

Ayrıca bakınız:

Ömer F. Kurhan'ın avukatı Eyyüp Fırat Kuyurtar'ın avukatı Mesut Bulut

Ömer Faruk'un vekili Fırat Kuyurtar'ın vekili Mesut Bulut'a yavaş ol / HB


Gerektiği zaman gerektiği biçimde yanıt vereceğimiz ciddî bir yazı daha

Bulunmaz, Asılsız İhbarcı Mustafa Şükrü Demirkanlı'yı şikâyet edecek!