17 Eylül 2013 Salı

"İftira mütalâası yazan TEB"ci Gülşen Karakadıoğlu'ndan çok net itiraf!

"ELEŞTİRMEN NE YAZARSA YAZSIN SEYİRCİ BİLDİĞİNİ OKUYOR."

(Kaynak: Gülşen Karakadıoğlu, ELEŞTİRMEN GÖZÜYLE, Arkadaş Yayınevi, sf. ix)

***

Türkiye tiyatrosu, baştan aşağı, sağdan sola, tepeden tırnağa çürümüş durumda. İşbu çürümüşlükte, tiyatro eleştirmenlerinin bağışlanamaz düzeyde payları var. Türkiye tiyatrosunun hızla, hem de şimşek hızıyla çürümesini sağlayan en önemli etmenlerden biri Tiyatro Eleştirmenleri Birliği... TEB, Kültür Bakanlığı'nı kafaya alarak, bu bakanlık üzerinden, benim, halkımın, tüyü bitmemiş yetimin hakkını yemeyi sürdürüyor!... 

Kültür Bakanlığı, bana, halkıma ve tüyü bitmemiş yetime sorma gereği duymadan, "TEB KAŞELİ İFTİRA MÜTALÂASI" yazabilen Tiyatro Eleştirmenleri Birliği'ne, hiç de hak etmedikleri kıyaklar yaptı. Yukarıda fotoğrafını gördüğünüz kitabın(?!) birinci ve ikinci ciltlerini yayınlayan Kültür Bakanlığı, Tiyatro Eleştirmenleri Birliği'ne yaptığı ballı kıyakla, bana, halkıma ve tüyü bitmemiş yetime karşı toplumsal ve kültürel suç işledi. Bu suç nedeniyle Kültür Bakanlığı'nı eleştirmeyi sürdüreceğiz!... 

LİNÇ KAMPANYASI ana sponsoru Tiyatro Eleştirmenleri Birliği tarafından hazırlanıp, Arkadaş Yayınevi'ne kakalanan "ELEŞTİRMEN GÖZÜYLE" kitabının(?!) daha ilk sayfasında, LİNÇÇİ derneğin eski başkanı Gülşen Karakadıoğlu net bir itirafta bulunuyor. Bu itirafın üstü kazındığında, şu anlaşılıyor: Eleştirmenler, halkın, seyircinin yararına herhangi bir estetik gelişim gösteremediği için, halkım, tüyü bitmemiş yetim, ben ve tiyatro izleyicisi, LİNÇÇİ TEB'i ipimize bile takmıyoruz!

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz