30 Eylül 2013 Pazartesi

Bulunmaz, bugünkü mesaisine de İstanbul Adalet Sarayı'nda başladı!...

"ASILSIZ İHBAR" ve "TEB KAŞELİ İFTİRA MÜTALÂASI" gibi kazalar geçirmelerine karşın, beni sürekli olarak adliye binalarına tıkıp, mahkûm ettirmek isteyen "ENTELEKTÜEL VE HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI" elemanları, beni ne kadar çok mahkemeye verirlerse o kadar büyük bir keyif alıyorum. Ben, adliye binalarını çok seviyorum!

İstanbul Adalet Sarayı başta olmak üzere, bilincimi geliştirdiğim hukuk atölyeleri, beni hızla özgürleştiriyor. Adliye binalarındaki ilişkiler, hiçbir yerdeki insan ilişkilerine benzemiyor. Bu binalardaki üretim ilişkilerini anlayabilmek için, buralarda yaşamak, üretmek gerekiyor. Bu binalarda düşünmek başka düşünce düzlemi oluşturuyor. Ben burayı seviyorum!

Adliye dışındayken can ciğer kuzu sarması olan LİNÇÇİ kişiler, adliye içerisine düştüklerinde, birbirlerine karşı kedi köpek gibi davranıyorlar. Ben adliyelerden memnun kaldıkça, onlar çaresizliklerinden çatlıyorlar

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz