4 Ağustos 2013 Pazar

Müjdat Gezen'den yeşil sermayeye yönelik yüreklice yapılmış eleştiri!...

Müjdat Gezen'den Erdoğan'a Yeni Hakaret

Müjdat Gezen 5 Ağustos 'Silivri Büyük Buluşması'na yasak konması üzerine Başbakan'ı Hitler ve Mussolini'ye benzetti.

Müjdat Gezen, 5 Ağustos'ta Silivri'de görülecek Ergenekon dâvâsına izleyici alınmaması yönünde getirilen yasak üzerine, "'Ben, Silivri'ye gitmek istiyorum' diyorsun, 'gidemezsin' diyorlar. Yok böyle bir şey. Böyle bir şey, Mussolini ve Hitler zamanında olmuştur." dedi.

Ulusal Kanal'a konuşan Gezen, "'Türkiye'de baskı yok' demek komiktir. 'Ben, Silivri'ye gitmek istiyorum' diyorsun, 'gidemezsin' diyorlar. Yok böyle bir şey. Böyle bir şey Mussolini ve Hitler zamanında olmuştur. Günümüzde böyle bir şey olabilir mi? Demokraside böyle bir şey olabilir mi?" dedi.

Gezen, şöyle devam etti: "'5 yıl kararı normal, etik olmaz' dediler. Ama yargı bağımsız değil ki. 12 Eylül'ün iki tane büyük kalıntısını kaldırmıyorlar. Baraj düşürülmüyor. YÖK kaldırılmıyor. Yalanın bini bir para. İçeride mahkûm edilmiş anarşistler varmış, onların bir kısmı teröre bulaşmış. Bütün dünyayı kandırdığımızı zannediyoruz. Bütün dünyaya rezil ediyorlar bizi, buna kimin hakkı var?"

(Kaynak: habervaktim)