23 Ağustos 2013 Cuma

Bulunmaz, bugünkü mesaisinin başlangıcı için de adliyeyi uygun gördü!

Ben, doğam gereği, düşünce alışkanlığım sonucu ve dünya görüşümün dayatmasıyla, hiçbir kimseyi mahkemeye vermiyordum. Ancak, sürekli olarak bana noter onaylı ihtarname göndermeler, benim hakkımda suç duyurusunda bulunmalar, bana karşı manevî tazminat dâvâsı açılmalar söz konusu olduğunda, ben, şöyle bir söz vermiştim: Artık ben de, 1100 kişilik LİNÇ KAMPANYASI imzacısı arasından canım kimleri isterse, onları mahkemeye vereceğim... Bu sözümü ciddiye almak yerine, sanki benimle dalga geçer gibi, seri hâlde mahkemeye taşınmalar devam etti! Sonuçta ben de insanım... Benim de etim, kemiğim ve en önemlisi sinir sistemim var. Ben de, sinir sistemimi harekete geçiririm. İnanmadılar...

Ben, mahkeme dosyaları inandırıcı olsun diye, öyle çok küçük paralarla dâvâ açmak yerine, ciddî rakamlarla tazminat dâvâları açmayı yeğledim. "ASILSIZ İHBARCI" Mustafa Şükrü Demirkanlı'ya karşı açtığım ilk manevî tazminat dâvâsı, 50.000.00 TL idi... Sonra rakamları artırdım ve Demirkanlı Ailesi'ne bir gün içerisinde 200.000,00 TL'lik manevî tazminat dâvâsı açtım. Bugün, İsmail Can Törtop'a 110.000,00 TL'lik manevî tazminat dâvâsı açtım. Memleket tiyatrosuna çok hayırlı olsun!

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz