10 Temmuz 2013 Çarşamba

Boynukara'nın yönetici olduğu TYS Boynukara'nın duruşmasında yoktu

Benim de üye olduğum Türkiye Yazarlar Sendikası, bütün etkinliklerini e-posta olarak göndermesine karşın, içimden hiç gelmediği için, hemen hemen hiçbir etkinliğini okurlarımıza duyurmak istemiyorum... Bunun birçok nedeni var. Ancak başat neden, bırakınız üyelerinin sorunlarıyla ilgilenmeyi bir yana, salt yazarlık onuru için mücadele veren ve üstüne üstlük de TYS Yönetim Kurulu Üyesi oyun yazarı Cuma Boynukara'nın duruşmasına bile hiç ilgi göstermeyen TYS'nin bu tutumu, beni onların etkinlikleriyle ilgilenmemeye itiyor. Yeni gelen e-postayı sunuyorum!...

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz

***

YAZARLAR FORUMU VE BARIŞ YÜRÜYÜŞÜ

Yazarlar Forumu'nun ikincisi Beşiktaş Barbaros Bulvarı Yahya Kemal Parkı'nda yapıldı.

Üçüncü forumun Cihangir Sanatçılar Parkı'nda yapılması kararı alındı.

Yine bu forumla eylem alanlarını da genişletme kararı alan yazarlar, ilk eylemlerini "Direniş ve Barış" adıyla yapacaklar.

13 Temmuz Cumartesi saat 17.00'de Cihangir Sanatçılar Parkı'ndaki forumdan sonra Taksim'de ve İstiklal Caddesi'nde "Barış Yürüyüşü"nde "Barış Şiirleri" dağıtılacak.

Yürüyüşe sanatçılar da şarkılarıyla, türküleriyle katılacaklar.

Gücünüzle çoğalacağımızı biliyoruz.

***

Ayrıca bakınız:

Bulunmaz, bugün de İstanbul Anadolu Adalet Sarayı'ndaki mücadelede!

Bulunmaz, Cuma Boynukara'nın haklı davasındaki duruşmada yalnızdı