10 Temmuz 2013 Çarşamba

Bulunmaz, bugün de İstanbul Anadolu Adalet Sarayı'ndaki mücadelede!

Bugün benim doğum günüm. Doğum günü kutlamalarını sevmiyorum. Bunun biricik nedeni, bu tür kutlamaların benim dünya görüşümde yer almamasıdır... Her şeye karşın, birileri bana sürekli olarak pasta getirip, beni zorla doğum günü kutlamalarına sürüklemek ister. Bu yıl, doğum günümü kendi isteğim doğrultusunda anlamlandırmak adına, kendimi İstanbul Anadolu Adalet Sarayı mekânına attım. Aslında, bugüne özgü, herhangi bir duruşmam asla yoktu... Oyun yazarı Cuma Boynukara'nın "davacı", Kültür Bakanlığı'nın "davalı" olduğu ve Kartal 1. Fikrî ve Sınaî Haklar Hukuk Mahkemesi'nde süren "Mem ile Zîn" davasını ayrıntılı 
biçimde gözlemlemek için gittiğim Adalet Sarayı'ndaki kendi davalarımı da takip ettim... Özellikle 40. Sulh Ceza Mahkemesi'ne vermiş olduğum savunma metni, okunmayı hak eden bir metin. Bunun için tıklayınız!

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz

***

Ayrıca bakınız:


Bulunmaz: Burjuvaların bir kısmı mesaj atarak doğum günümü kutluyor!


Bulunmaz, Cuma Boynukara'nın haklı davasındaki duruşmada yalnızdı

Boynukara'nın yönetici olduğu TYS Boynukara'nın duruşmasında yoktu