17 Nisan 2013 Çarşamba

LİNÇ imzacısı Ömer Faruk Kurhan'a uyarı: Avukatlarına çok güvenme!

Hilmi Bulunmaz, 1 Mayıs 2012'de Buenos Aires'teydi! (Fotoğraf: Cemal Bulunmaz)

Ben, sosyalist bir sanatçı olduğum için, avukat tutmak yerine, kendi haklarımı mutlaka kendim savunuyorum. Benim verdiğim estetik, etik, ideolojik, kültürel, sanatsal, tiyatral, yazınsal mücadeleyi, en doğru ben bildiğim için, kendi verdiğim mücadeleyi hiçbir avukatın kıt dağarcığına asla ve kesinlikle teslim edemem... Zâten avukatlar para için çalışırlar...

Ben, asla çakma bir yazar olmadığım, halkımın, tüyü bitmemiş yetimin hakkını savunan bir "halk yazarı" olduğum için, kendimi, halkımı, tüyü bitmemiş yetimi savunurken oluşturduğum estetik ve etik değerleri, bu değerlerden zerre kadar anlamayan avukata kesinlikle teslim edemem!


Ben, böyle düşünürken, LİNÇ KAMPANYASI ana sponsorlarından Ömer Faruk Kurhan tersini düşünüp, kendi değerlerinin savunmasını, avukatlara teslim ediyor. Bu da bir yöntem; bence yanlış bir yöntem!...


***

Sevgili LİNÇ imzacısı Ömer Faruk Kurhan, çok güvendiği avukatları İnan Yılmaz ile Uğur Demirci Tosun marifetiyle, bana karşı başlatmış olduğu 
"KAMU DAVASI" sürecini yüzüne gözüne bulaştırıp, benim "BERAAT" etmemle sonuçlanan bu süreçten hukuksal bir yarar aldı... Şimdi de, "acemi" sözünü bile tartışılır kılacak düzeydeki avukatı Eyyüp Fırat Kuyurtar marifetiyle hukuksal usulsüzlük yaparak, ilk hukuksal sert tokadı, İstanbul 15. Sulh Ceza Mahkemesi Sayın Yargıcı'ndan yedi.

Sevgili LİNÇ imzacısı Ömer Faruk Kurhan'a bir uyarıda bulunayım: 


Sevgili LİNÇ imzacısı Ömer Faruk Kurhan, tuttuğun avukatlara çok güvenme. Seni yarı yolda bırakıp, senin hukuksal olarak yaralanmana neden olabilirler!... Bir "mahkemetaş" olarak seni ısarla uyarıyorum!...

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz


***


Ayrıca bakınız:


"THEOPE" adlı oyunun yazarı ve "Ölüleri Gömün" oyununun çevirmeni Coşkun Büktel ile Bulunmaz Tiyatro - İstanbul Genel Sanat Yönetmeni Hüseyin Hilmi Bulunmaz'ın sanatsal ifade olanaklarını ilelebet ilga ve imhâ etmek amacıyla, "TAM TAMINA 1100 KİŞİNİN İMZA ATTIĞI LİNÇ KAMPANYASI" için hemen ana sponsorluk yapan Aristophanes Torunu Shakespeare Çocuğu Ömer Faruk Kurhan'ın, avukatları İnan Yılmaz ile Uğur Demirci Tosun'un büyük yardımlarıyla sanık sandalyesine oturtup cezalandırmak istediği Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz BERAAT etti...


Bulunmaz'ın dünkü adliye trafiği yoğun olduğu için silik belge sunuyoruz