17 Nisan 2013 Çarşamba

Bulunmaz'ın dünkü adliye trafiği yoğun olduğu için silik belge sunuyoruz

Çok zor okunan "Talebin REDDİNE" kararını yeniden yayınlayacağız!

Dün yine İstanbul Adalet Sarayı'ndaydım. Hem araç ve hem de adliye trafiğinin yoğunluğuna eklenen aşırı dava trafiğim nedeniyle, ne yazık ki, bütün davalarımın bütün dosyalarını büyük bir titizlikle inceleyemedim. "Avukatların çoğu YAVŞAKtır genellikle..." diye düşündüğümden, herhangi bir avukat da tutamadığım için, zaman zaman dikkat dağınıklığı yaşayabiliyorum. Dün de aynen öyle oldu!

Dün yine adliyedeki işlerimin "yoğun" sözcüğünü de hafif kılan aşırılıkta bulunması, İstanbul 15. Sulh Ceza Mahkemesi Kalemi'nden aldığım belgelerin silikliğini görmemi engelledi. Bu nedenle, yukarıdaki belgeyi, silik bile olsa yayınlamak zorunda kaldım!... Peşinen özür dilerim. En kısa zamanda yine adliyeye gidip, daha net bir belgeyi sizlere sunmak istiyorum. 


Silik bir belge olmasına karşın, koskoca harflerle "REDDİNE" diye yazılması, "DEDE HUKUK BÜROSU VE DANIŞMANLIK" şirketi avukatı Eyyüp Fırat Kuyurtar'ın hukuktan asla anlamadığını, bu nedenle kendisine verdiğim "HUKUK DERSİ" kavramına dikkat etmesi gerektiğini yine emrediyor!

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz


***

Ayrıca bakınız:

Bulunmaz, Eyyüp Fırat Kuyurtar'ın bir hukuksuzluğu için belgeler istedi!