18 Mart 2013 Pazartesi

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz, Asayiş Şube'de ifade verecek...

Ben, ceset hâline gelmiş Türk tiyatrosuna acıdığım için, zaman zaman bu cesedin canlandırılmasına uğraşırken, bu iğrenç ceset içerisinde birer kurtçuk gibi yuva yapan LİNÇÇİ kişi ve LİNÇÇİ kuruluşlar, benim hukuksal haklarımın çiğnemesini istiyorlar!...

Ben, hızla çürüyen Türk tiyatrosuna acıdığım için, zaman zaman bu çürümenin durdurulması yönünde uğraşırken, çürümüşlükten beslenen LİNÇÇİ kişi ve LİNÇÇİ kuruluşlar, benim enerjimi yok etmek için HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI düzenliyorlar!...

Ben, şimşek hızıyla küflenen Türk tiyatrosuna çok acıdığım için, zaman zaman bu küflenmeyi azaltmaya uğraşırken, tiyatronun küflenmesi sürecinden memnun olan LİNÇÇİ neferler, her türlü iğrenç, kirli, sinsi planlarını yaparak, benim mesaimi çalıyorlar!... 

Ben, aslında, ceset hâline gelip, hızla çürüyerek, şimşek hızıyla küflenen Türk tiyatrosuyla uğraşmak, LİNÇÇİ kişi ve LİNÇÇİ kuruluşların HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI süreciyle ilgilenmek yerine, yepyeni sanatsal ürünler üretmek istiyorum!...

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz

***

Ayrıca tıklayınız:

Bulunmaz: "Litvanya'daki fuardayken 'Asayiş Şube'den aradılar!..."