14 Eylül 2012 Cuma

Bulunmaz, LİNÇÇİ Ömer Faruk Kurhan'ı da savcılığa şikâyet edecek!

T.C.
İSTANBUL
CUMHURİYET BAŞSAVCILIĞI'NA

ŞİKÂYET EDEN: HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ
T.C. KİMLİK NO: 50482204038
ADRES: Ali Baba Türbe Sokak No: 13/8 Çemberlitaş, İstanbul
TELEFON: 0532 / 642 88 57 - 0212 / 513 47 32     
FAKS: 0212 / 513 47 33
E-POSTA: tiyatroyun@gmail.com

ŞİKAYET EDİLEN: ÖMER FARUK KURHAN
ADRES: Sevinç Sk. 9/7 Florya Bakırköy/İSTANBUL
E-POSTA: tfkurhan@gmail.com

SUÇ: İFTİRA (TCK 267)
SUÇ TARİHİ: 23.05.2009, öncesi ve sonrası

AÇIKLAMALAR:

1 - ÖMER FARUK KURHAN adlı şahıs “ATÇ VE ÖZGÜR TİYATRO SUYU BULANDIRMAYI BIRAKMALIDIR” başlıklı bir yazı kaleme alarak, bu yazıyı “İSTANBUL TİYATROLAR PLATFORMU – GİRİŞİM” adlı ve http://www.iatp-web.org/headline.asp?act=view&hid=439 adresli sitede yayınlayarak, bana karşı “İFTİRA SUÇU” işlemiştir. Bu yazı, baştan aşağı “İFTİRA SUÇU” içerdiği için, ÖMER FARUK KURHAN adlış şahıs, bu suçu kapsamına alan “TÜRK CEZA KANUNU’NUN 267. MADDESİ”NDEN YARGILANMALIDIR.

(Bakınız: İFTİRA: Madde 267 - (1) Yetkili makamlara ihbar veya şikâyette bulunarak ya da BASIN VE YAYIN YOLUYLA, işlemediğini bildiği hâlde, hakkında soruşturma ve kovuşturma başlatılmasını ya da idarî bir yaptırım uygulanmasını sağlamak için bir kimseye HUKUKA AYKIRI BİR FİİL İSNAT EDEN kişi, bir yıldan dört yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır.”)

2 – 23 Mayıs 2009 tarihini taşıyan ve “İFTİRA SUÇU” içeren yazıda, benim adım defalarca kullanılarak, yineleme taktiğiyle, tiyatro kamuoyu nezdinde, bana karşı, âdeta “YARGISIZ İNFAZ” yapılmıştır.

Benim adımla birlikte “KÜFÜR” sözcüğünü defalarca yan yana getiren ÖMER FARUK KURHAN adlı şahıs, hiç düşünmeden, hiç çekinmeden, hiç ikirciklenmeden, beni, bütün tiyatro kamuoyunun gözünde “KÜFÜRBAZ” ilân ederek, bana “HAKARET” ediyor, bana “İFTİRA” atıyor, bana karşı “NEFRET” örgütlüyor ve bana karşı “YALAN” söyleyebiliyor:

”HİLMİ BULUNMAZ’IN KÜFÜR YAYINCILIĞI”

3ÖMER FARUK KURHAN adlı şahıs, işi o kadar iler götürüp, beni tiyatro kamuoyunda rezil etmeye yelteniyor ki, çevremdeki insanlar, bu yazıyı okuyunca, bana “acayip” sorular sorma gereksinimi duyabiliyorlar. ÖMER FARUK KURHAN adlı şahıs, beni, sadece rezil etmekle yetinmeyip, aynı zamanda bir “NEFRET SUÇU ÖRGÜTLÜYOR”. Türkiye’deki tiyatro örgütlerini birleştirip, bana karşı, âdeta bir “ENTELEKTÜEL LİNÇ KAMPANYASI” başlatıyor:

“TTB, İATP/G, ATÇ, ATB BAŞTA OLMAK ÜZERE ELİNİ TAŞIN ALTINA SOKMAYI DÜŞÜNEN HER ÇEVRE İŞİN İÇİNE GİRMELİ”

4ÖMER FARUK KURHAN adlı şahıs, benim söylemediklerimi söylemişim gibi, benim konuşmadıklarımı konuşmuşum gibi, benim yapmadıklarımı yapmışım gibi tiyatro kamuoyuna yansıtarak, benim, âdeta “ENTELEKTÜEL LİNÇ KAMPANYASI” ile susturulmam için, “1100 KİŞİLİK BİR LİNÇ KAMPANYASI ÖRGÜTÜ” kurulmasına elebaşılık etmiştir.

Benim, hiçbir zaman için, hiçbir yerde, “ÜZERİNİZE POLİSLERİ SALARIM” demem söz konusu olmamışken, ayrıca benim, “ÜZERİNİZE POLİSLERİ SALARIM” tümcesini ağzıma almam bile söz konusu olmayacakken, yine ayrıca “POLİSLERİ SALMAK” sözcüklerinin, hem beni, hem polisleri aşağılayıcı olduğunu bile bile, kasti olarak, ÖMER FARUK KURHAN adlı şahıs şunlara söylemekte hiçbir sakınca görmeyerek, âdeka “ALTERNATİF HUKUK” oluşturma yoluna gitmektedir:

“DAHA FAZLA UZATMADAN GEREK ATÇ GEREKSE ÖZGÜR TİYATRO’YA BİR ÖNERİM OLACAK. KÜFÜR YAYINCILIĞINA KARŞI KAMPANYAYA İMZA VERMEK İSTEMEMİŞ VE VERMEMİŞ OLABİLİRSİNİZ. ÖZGÜR TİYATRO’NUN 15. EMEK YILINDA HİLMİ BULUNMAZ’IN YANI SIRA SANATA SOLDAN BAKMAK ÜZERE DAVET EDİLEN ERBİL GÖKTAŞ ÜZERİNİZE SAVCI VE POLİSLERİ SALARIM, SALIYORUM, SALDIM TEHDİTLERİYLE KAMPANYANIN ALTINI OYMA VE KRİMİNALİZE ETME GİRİŞİMLERİNİ DE GÖRMEZDEN GELİYOR OLABİLİRSİNİZ.”

Yukarıdaki sözler ve bu sözlere benzeyen birçok söz, bana karşı işlenmiş “HAKARET SUÇU”, “İFTİRA SUÇU”, “NEFRET SUÇU”, “YALAN SUÇU” gibi suçlar kapsamına giren ciddi, bir o kadar yıpratıcı, maddi – manevi yıkım vermek üzere kurgulanmış sözlerdir.

HUKUKİ SEBEP: İFTİRA SUÇU (T.C.K. 267)

DELİLLER:













13 - http://www.iatp-g.blogspot.com/

SONUÇ VE İSTEM:

Yukarıda sunduğum nedenlerle, şikâyet edilen ve kendisinden şikâyetçi olduğum ve kesinlikle uzlaşmak istemediğim ÖMER FARUK KURHAN adlı şahıs hakkında gerekli soruşturmanın yapılmasını ve cezalandırılması için "KAMU DAVASI" açılmasına karar verilmesini saygılarımla arz ve talep ederim. 14.09.2012

ŞİKÂYETÇİ HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ