23 Haziran 2012 Cumartesi

Coşkun Büktel diğer küfürlere ve "ENOBARBUS KÜFRÜ"ne karşı!

Coşkun Büktel"KÜFÜR YAYINCILIĞINA KARŞIYIZ" DİYEN VANDALLAR BİLMELİ: KARŞI ÇIKMADIKLARI "THEOPE İFTİRASI", "DT PANOLARI İŞGALİ", "TAKMA İSİMLİ SAPIK SALDIRILARI", "ROSENBERGLER ÖLMEMELİ SKANDALI" VE SON OLARAK "ENOBARBUS SKANDALI", TİYATRODA YAZAR VE SEYİRCİYE EN BÜYÜK KÜFÜRDÜR. TÜRK TİYATROSUNDAKİ EN BÜYÜK KÜFÜR, VANDALİZMİN SEYİRCİ VE OKURLARI KANITSIZ BELGESİZ KAYNAKSIZ YAZILARLA DEZENFORME ETMESİDİR! 


KÜFRE KARŞI OLDUĞUNU SÖYLEYEN SİZ VANDALLAR, KÜFRE KARŞI DEĞİLSİNİZ; KÜFÜR BİZZAT SİZSİNİZ! İŞTE BELGESİ: www.facebook.com/coskun.buktel/posts/453902611294521


VANDALLAR HAKİKATE KARŞI KENDİLERİNİ EN ÇOK SANSÜRLE KORURLAR. SANSÜR ONLARIN EN HAYATİ ENSTRÜMANIDIR. www.facebook.com/coskun.buktel/posts/453914664626649


BİZE GÖRE İSE SANSÜR İNSANLIĞA YÖNELMİŞ EN BÜYÜK KÜFÜRLERDEN BİRİDİR.


***


Ayrıca bakınız:


İkinci bir "THEOPE" yapıtı asla ve kesinlikle olmamasına karşın, 

"EVET, İKİNCİ BİR THEOPE VAR" diyebilecek kadar tiyatroyu sanat yapan nitelikli yapıtlara karşı şaibe oluşturucu, iftira atıcı, Türkiye'nin en ünlü tiyatro profesörü Shakespeare Çocuğu ve 

LİNÇÇİ Prof. Dr. Özdemir Nutku'nun "THEOPE"ye karşı başlattığı 

"HUSUMET"e yardım ve yataklık edici Shakespeare Çocuğu ve LİNÇÇİ Ömer Faruk Kurhan, süte su katmayan, yumurtasız omlet yapmayan, Shakespeare Çocuğu Nihat Haluk Bilginer'in patronu olduğu LİNÇÇİ Oyun Atölyesi'nin ENOBARBUS'suz 

"ANTONIUS İLE KLEOPATRA" oyununu izlemeye katlanamayacak kadar insan sevgisiyle dolu yiğit tiyatro yazarı Melih Anık'a aba altından sopa göstermek için kaleme aldığı ilginç ve iğrenç kavramını anıştıran yazısına "Küfür Yayıncılığına Karşıyız" kavramını derkenar olarak tutuşturup, üstüne üstlük, bir de, "iki kere iki dört eder" somutluğu içerisindeki ve "HUSUMETTEN KİLOMETRELERCE UZAKTA DURAN" 

yazılar yazan ahlâklı tiyatro yazarı Melih Anık'a şöyle seslenme terbiyesizliğinde bulunabiliyor: "İtirazlarının husumet edebiyatına kurban edilmemesi, tiyatromuzun yararına olacaktır."