5 Mart 2012 Pazartesi

Trabzonlu Levent Çağlayan'ı muhbir Mustafa Şükrü Demirkanlı kışkırttı...


İFADE VERME TUTANAĞI
(CMK. Md. 147)

İFADENİN ALINDIĞI YER: Sirkeci Polis Merkezi Amirliği

İFADENİN ALINDIĞI TARİH VE SAAT: 05.03.2012 Saat 11.45
İFADE VERMEDE MÜDAFİ: VAR ( ) YOK (X)

Kimliğime ilişkin soruları doğru olarak cevaplamam gerektiği, doğru cevap vermemem veya yanlış bilgi verdiğim takdirde hakkımda cezai kovuşturma yapılabileceği söylendi. (147/1-a)


İFADE VEREN (Kimliği): Nüfus cüzdanına göre (T.C. 50482204038)

ADI SOYADI: Hüseyin Hilmi BULUNMAZ
BABA, ANA ADI: Mehmet Cemalettin - Nebahat
DOĞUM YERİ VE TARİHİ: Çubuklu - 10/07/1955
NÜFUSA KAYITLI OLDUĞU İL, İLÇE: İstanbul - Fatih
CİNSİYETİ: Erkek
İKAMET ADRESİ - TELEFONU: Cankurtaran Mah. Çetinkaya Sk. No: 14/1-2
İŞİ MESLEĞİ: Kuyumcu - Tiyatrocu 
İŞ ADRESİ TELEFONU: Ali Baba Türbe Sk. Onur Han No: 13/8-9 Fatih - İstanbul
AYLIK GELİR DURUMU: 3000 TL
ÖĞRENİM DURUMU: İlkokul
ALKOL VE UYUŞTURUCU: Alışkanlığı  Var ( ) Yok (*)
                                                       : Tedavi Gördü ( ) Görmedi (*)
OLAY ÖNCESİNDE               : Alkol Aldı ( ) Almadı (*) 
                                                      : Uyuşturucu madde Aldı ( ) Almadı (*)

Bana isnat edilen suç anlatıldı. (147/11-b)

İsnat edilen suçun mağduru: Var ( ) Yok ( ) Yaralı ( ) Değil ( )

İFADENİN ALINMA SEBEBİ: Savcılık Talimatı


Müdafi tayin hakkım bulunduğu, müdafi tayin edebilecek durumda değilsem, Baro tarafından tayin edilecek bir müdafi talep edebileceğim ve onun hukuku yardımından yararlanabileceğim, müdafi istediğim takdirde, müdafinin soruşturmayı geciktirmemek kaydı ile vekaletname aranmaksızın, ifademin alınmasında hazır bulunacağı, yakalandığımı yakınlarıma, Cumhuriyet Savcısı tarafından duyurma hakkının olduğu bildirildi. (147/1-c)


Müdafi talep etmek: İstiyorum ( ) İstemiyorum: (X)

Bana şüpheden kurtulmak için, somut delillerin saptanmasını talep edebileceğim hatırlatıldı. Aleyhime var olan şüphe sebeplerini ortadan kaldırmak ve lehime olan hususları ileri sürmek imkanı verildi. (147/1-d)

İsnat edilen suç hakkında açıklamada bulunmak: İstiyorum (X) İstemiyorum: ( )

İsnat edilen suç hakkanda açıklamada bulunmak istediğini beyan etmesi üzerine ifade işlemine devam edildi.

OLAYLA İLGİLİ İFADE ÖZETİ: "Yukarıdaki bilgiler doğrudur ve bana aittir. İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı'nın 2012/959 talimat sayılı yazısını ve eklerini okudum. İsnat edilen suçlama tarafıma okundu ve haklarımın neler olduğu anlatıldı. Açıklamada bulunmak istemekteyim.


Ben, yukarıda belirtilen adreste ikamet etmekteyim ve yukarıda adresini verdiğim Bulunmaz Kuyumculuk Ltd. Şti. isimli firmanın sahibiyim. Soruşturma dosyasındaki İnternette yazdığım yazılar bana aittir. Bu yazıları, asla hakaret niteliğinde yazmadım. Kendi kişisel görüşlerimi Internet'te paylaştım. Yazdığım yazılara, Internet'ten yazıyla karşılık vermek yerine, beni savcılığa şikâyet etmelerini anlamış değilim. 


Levent Çağlayan'ın beni şikâyet etmesini tek başına verilmiş bir karar olarak görmüyorum. Şahsın arkasında 1100 kişilik 'LİNÇ KAMPANYASI ÖRGÜTÜ' vardır. Ve bu örgütün başı, eski asker Mustafa Şükrü Demirkanlı'dır. Bu yasal sürecin başlamasına seviniyorum. Çünkü, Levent Çağlayan'da potansiyel bir Ogün Samast ruhu görüyorum. Ve tıpkı başıma Hrant Dink'in başına geldiği gibi bir olay gelirse, bunun sorumlusu Levent Çağlayan ve 1100 kişilik 'LİNÇ KAMPANYASI ÖRGÜTÜ'dür. 


Üzerime atılı suçlamayı asla kabul etmiyorum. Uzlaşmak da istemiyorum. Diyeceklerim bundan ibarettir." dedi.


Alınan ifadesi yüzüne karşı okunup, okutturularak doğruluğunu imzasıyla tasdik etti ve edildi. 05.03.2012 saat 12.00