20 Şubat 2012 Pazartesi

Erbil Göktaş'ın, Yeni Tiyatro Dergisi'nde sansürlü olarak yayınladığı "Hilmi Bulunmaz'la 'Beraat' Tartışmaları!..." söyleşisindeki Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz'ın sözlerini, sansürsüz olarak yavaş yavaş yayınlamaya başladık!

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz (LİNÇÇİ Boğaziçi Gösteri Sanatları Topluluğu'nu kastederek) diyor ki:


Tamam işte, LİNÇ KAMPANYASI'ndan sonra sahneleri oldu, Kültür Bakanlığı çanağı yaladılar, limited şirket kurdular, Boğaziçi Üniversitesi bunlara direkt olarak destek sunmaya başladı. Boğaziçi Üniversitesi'nin ağababası Robert Koleji, zâten Amerikan emperyalizmi tarafından kurulmuştur. Ben bunları, 
BERAAT kararının önüne geçmesin diye anlatmıyorum. İdeolojik bir tavırdır bu. Ben, sosyalist bir insan olduğum için propaganda yapmıyorum. Sosyalist insanlar bu ülkeyi savunuyorlar; öyle ikincil konuları, öteki konuları, beriki konuları, etnik sorunları gündeme getiren insanlar savunmuyorlar. Bunlar, bana göre karşı devrimcidir; anti-sosyalisttir yani... 
(Aşağıdaki ses kaydının 76. dakikası)