29 Ocak 2012 Pazar

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz, tiyatro yazarı Melih Anık'ın aşağıdaki tweet'ini okuyunca şöyle düşündü: "Kendimi bildim bileli, Türk burjuva yasalarıyla başım dertte. Haksızlıkların yasalarla korunduğu ülkemizde, başımın sürekli olarak Türk burjuva yasalarıyla dertte olmasını son derecede doğal ve normal buluyorum. Örnekse, 'Oyuncuların çoğu yavşaktır genellikle...' kem sözünü sarf etme cesaretinde bulunan Nihat Haluk Bilginer, 'ünlü ve paralı' olduğu için, savcıların yakın takibine değil, uzak takibine bile asla ve kesinlikle uğramazken, ben de bir oyuncu olmam nedeniyle, 'Oyuncuların çoğu yavşaktır genellikle...' sözünü içime sindiremeyerek, Nihat Haluk Bilginer'e 'YAVŞAK' diyebilecek kadar ahlâklı, namuslu, onurlu, şerefli olduğum için, bana acil olarak noter onaylı ihtarname gönderiliyor, derhal savcılığa suç duyurusunda bulunuluyor, hakkımda hızla 'Kamu Dava' açılıyor, 'Haluk Bilginer' farkıyla ve şimşek hızıyla mahkûm oluyorum!"



Melih Anık
Paul Auster demiş ki: "Demokrat yasaları olmayan ülkelere gitmiyorum davet alsam da" Herkese bir ders var bu sözde.