5 Kasım 2011 Cumartesi

LİNÇÇİ Mustafa Şükrü Demirkanlı'nın savcılığa şikâyet etmiş olduğu yazar Coşkun Büktel, 15 Kasım 2011 tarihli duruşma günü yaklaştıkça, belge sunuyor!

Ben, onlarca kişi ve kuruluş tarafından HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI sürecine dahil edilen bir insan olarak, tabii ki, Coşkun Büktel'in de bu kampanya sürecinde yargılanması haberlerine duyarsız kalamam.

Ben, nasıl ki, LİNÇ KAMPANYASI sürecine, başka nedenlerin yanı sıra, iftiracı Prof. Dr. Özdemir Nutku'nun iftirasına karşı koymuş olduğum için dahil edilmeyi isteyerek kabul etmişsem, HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI sürecindeki en küçük ayrıntıyı bile okurlarımın dikkatine sunmaya büyük bir özen ve ince bir titizlik gösteriyorum.

Ben, nasıl ki, Kültür Bakanlığı çanağı yalamadan ve/ya herhangi bir kurum ve kuruluşa sırtımı dayama kolaycılığına kaçmadan, bağımsızlığımı ve özgürlüğümü koruma adına, gece-gündüz dişimle tırnağımla çalışmak zorundaysam, Kültür Bakanlığı çanağı yalayan ve/ya herhangi bir kurum ve kuruluşa sırtını dayama kolaycılığına kaçan LİNÇÇİ kişi ve kuruluşların zalimliklerini de okurlarımın dikkatine sunmak zorundayım.

Ben, bağımsızlığımı ve özgürlüğümü korumak için gece-gündüz çalışırken, ne yazık ki, tiyatro sanatına gereği gibi eğilme şansımı azaltmış oluyorum. Böyle olmasına karşın, yine de, özellikle LİNÇ KAMPANYASI süreciyle ilgili olarak yazılmış en küçük bir metni bile ıskalamamaya büyük bir özen gösteriyorum.

Ben, LİNÇ KAMPANYASI ana sponsorlarından LİNÇÇİ Mustafa Şükrü Demirkanlı'nın savcılığa şikâyet etmiş olduğu yazar Coşkun Büktel'in, "Theope" oyunuyla ilgili olarak sunduğu önemli bir belgenin paylaşılmasını doğru bulduğum için, bu belgenin ucu facebook bataklığına dek gitse de, bu belgeyi okurlarımın dikkatine sunuyorum.

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz


***


YILLAR ÖNCE DERGİSİNİN KAPAĞINDA "EVET İKİNCİ BİR THEOPE VAR" BAŞLIĞINI ATMIŞ OLAN MUSTAFA DEMİRKANLI,

DÜN (4 Kasım 2011) YİNE KANITSIZ, İSPATSIZ, KAYNAKSIZ OLARAK, DEDİ Kİ:

"Ömer Faruk Kurhan iş edindi ve buldu... Neyi buldu, ikinci bir Theope'yi"


KAYNAK:

Demirkanlı'nın kanıt ve belge göstermeksizin, "ikinci Theope" hakkında başka neler dediğini okumak için, lütfen, kaynağa verdiğimiz linki

TIKLAYINIZ!

(Kaynak: www.coskunbuktel.com)