Sade suya tirit konuları içeren basit tiyatro metinlerini, sadece ve sadece bir diyalog biçimine getirildiği için oyun sanan dramaturgları besleyen Devlet Tiyatroları Genel Müdürü Lemi Bilgin, kendi egemenliğinde olması gereken İstanbul Devlet Tiyatrosu reklâm kulelerini, ticarî kuruluşların inisiyatifine teslim etmiş durumda.
LİNÇ KAMPANYASI ana sponsorlarından Mustafa Şükrü Demirkanlı'nın kankası Lemi Bilgin'in olanak tanıdığı, göz yumduğu İstanbul Devlet Tiyatrosu reklâm kuleleri, tiyatro sanatının gelişmesi için değil, ticarî kuruluşların gelişmesi için kullanılıyor. Bu yanlış kullanım, Devlet Tiyatroları Genel Müdürü Lemi Bilgin'den reklâm adı altında avuç dolusu para (avanta, bahşiş, diş kirası, iane, iaşe, sadaka, sus payı) alan hiçbir tiyatro dergisinin dikkatini çekmezken, benim, halkın, tüyü bitmemiş yetimin parasıyla beslenen Lemi Bilgin'den asla ve kesinlikle bir kuruş bile almaya tenezzül etmeyen bizim dikkatimizi çekmeye devam ediyor hâlâ.
Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz