3 Kasım 2010 Çarşamba

Demirkanlı'nın ana sponsorluğunda Bulunmaz'a karşı LİNÇ KAMPANYASI düzenleyenler, onu susturmayı başaramayınca, şimdi de hukuku kullanmak istiyorlar!

Hilmi Bulunmaz
3 Kasım 2010



Ben, bu ülkenin yasama / yürütme / yargı kurumlarının zor durumda olduğu kanısındayım. Ben, özellikle yargı kurumunun; toplumsal, kültürel ve siyasal olarak yorulduğu düşüncesindeyim. Bu nedenle, yargı sürecinin tıkanmaması, demokratik yargı kavramının yerleşmesi, yargı kurumunun rahat edebilmesi için, ben, bu kuruma kolay kolay başvurmam. Zâten ağır aksak yürüyen yargı kurumundaki işlerin, benim başvurularım sonucu, daha da ağırlaşmasına gönlüm el vermez. Ben, gereksiz yere yargı kurumunu meşgul etmeyi aklımın ucundan bile asla geçirmiyorum. Ben, yargı kurumunu kişisel emellerim için meşgul edecek kadar çaresiz ve zavallı biri değilim!

Ancak...

Yukarıdaki paragrafta özetlediğim gibi düşünmeme karşın, yine de, benim kendime özgü hukuk ilkelerim vardır!

Benim, toplumsal gerçeklerden kaynaklanan hukuksal ilkelerim şunlardır:

1 - Bana ihtarname gördermeyene, ben ihtarname göndermem.
2 - Beni savcılığa şikâyet etmeyeni, ben savcılığa şikâyet etmem.
3 - Beni mahkemeye vermeyeni, ben mahkemeye vermem.

1100 kişilik LİNÇ KAMPANYASI düzenleyicilerinin içerisinde, bana noter onaylı ihtarname gönderen, beni savcılığa şikâyet eden, beni mahkemeye veren kişilerin sayısı, hızla, hem de şimşek hızıyla arttığına göre, ben de, bu 1100kişilik LİNÇ KAMPANYASI düzenleyicilerine yavaş yavaş noter onaylı ihtarname göndermeye, onları savcılığa şikâyet etmeye, mahkemeye verme başlayabilirim.

Ne zaman mı?

Zamanına henüz karar vermedim.

***

Bana ihtarname gönderenler:
1 - Oyun Atölyesi Tic. Ltd. Şti. (Avukatları; Süleyman Anıl-İbrahim Demirci)
2 - Nihat Haluk Bilginer (Avukatları; Süleyman Anıl-İbrahim Demirci)
3 - Kemal Aydoğan (Avukatları; Süleyman Anıl-İbrahim Demirci)

Beni savcılığa şikâyet edenler:
1 - Burhan Gün
2 - Mustafa Şükrü Demirkanlı (Avukatı; Burhan Gün)
3 - Ömer Faruk Kurhan (Avukatı; Uğur Demirci)
4 - Prof. Dr. Nurhan Tekerek (Avukatı; Burhan Gün)

Beni mahkemeye verenler:
1 - Burhan Gün (K.H)
2 - Kemal Aydoğan (Avukatları; Süleyman Anıl-İbrahim Demirci)
3 - Nihat Haluk Bilginer (Avukatları; Süleyman Anıl-İbrahim Demirci)
4 - Oyun Atölyesi Tic. Ltd. Şti. (Avukatları; Süleyman Anıl-İbrahim Demirci)
5 - Ömer Faruk Kurhan (K.H. /Avukatı; Uğur Demirci)
6 - Ömer Faruk Kurhan (Avukatı; Uğur Demirci)

***

Not: Yazı henüz tamamlanmadı. Sürecek... Durumun ivediliği nedeniyle, iki arada bir derede yazımızı tamamlamaya çalışacağız!...


***


Ayrıca bakınız:

Mustafa Demirkanlı'nın korkudan imzasını atmayı "unuttuğu" aşağıdaki yazıda; Hilmi Bulunmaz'la Coşkun Büktel'e, yalanlara bezenmiş iftiralar atılıyor!


Kültür ve Turizm Bakanlığı Devlet Tiyatroları Genel Müdürlüğü'nden aldıkları reklâmla ayakta duran tiyatro dergileri, neden zamanında yayınlanmıyor?!!


LİNÇ KAMPANYASI ana sponsorlarından İsmail Can Törtop, LİNÇ KAMPANYASI ana sponsorlarından Mustafa Şükrü Demirkanlı'nın LİNÇÇİ haberleriyle besleniyor

Türkiye tiyatro kamuoyuna, OYUN okurlarına önemli bir duyuru!