13 Kasım 2010 Cumartesi

Bulunmaz Tiyatro'yu kurup yöneten sosyalist sanatçı Hilmi Bulunmaz, yayını yavaşlayan TÜRKİYE'NİN TEK SOSYALİST TİYATRO SİTESİ için açıklama yaptı...

Bana noter onaylı ihtarname gönderenler, beni savcılığa şikâyet edenler, beni mahkemeye verenler nedeniyle, kurucusu ve yöneticisi olduğum Oyun sitesinin yayınında, çok büyük bir yavaşlama başlamıştır. Bu yavaşlama nedeniyle, okurlarımdan tek tek özür dilerim...

Bana noter onaylı ihtarname gönderenler:
1
- Kemal Aydoğan
2 - Nihat Haluk Bilginer
3 - Oyun Atölyesi

Beni savcılığa şikâyet edenler:
1 - Av. Burhan Gün
2 - Kemal Aydoğan
3 - Mustafa Şükrü Demirkanlı
4 - Nihat Haluk Bilginer
5 - Oyun Atölyesi
6 - Ömer Faruk Kurhan
7 - Prof. Dr. Nurhan Tekerek

Beni mahkemeye verenler:
1 - Av. Burhan Gün (K.H.)
2 - Kemal Aydoğan
3 - Nihat Haluk Bilginer
4 - Oyun Atölyesi
5 - Ömer Faruk Kurhan (K.H.)
6 - Ömer Faruk Kurhan

-------------------------
Toplam: 3+7+6=16

..............................(HB / 13 Kasım 2010)


***


Ayrıca bakınız:

Demirkanlı'nın ana sponsorluğunda Bulunmaz'a karşı LİNÇ KAMPANYASI düzenleyenler, onu susturmayı başaramayınca, şimdi de hukuku kullanmak istiyorlar!