30 Kasım 2010 Salı

Bu sezon, hangi tiyatro ne kadar Kültür Bakanlığı çanağı yaladı?

Ben, bu ülkede "kölelik" düzeyinde çalıştım!

Ben, bu ülkede "zulüm" düzeyinde askerlik yaptım!!

Ben, bu ülkede "işkence" düzeyinde siyasi tutuklu oldum!!!

Ben, bu ülkede "ciddi insan" düzeyinde vergi veriyorum!!!...

Benim, halkımın, tüyü bitmemiş yetimin verdiği vergilerle zar zor ayakta durmaya çalışan, Adalet ve Kalkınma Partisi (AKP) milletvekili Ertuğrul Günay'ın yönettiği(?!) Türkiye Cumhuriyeti Kültür ve Turizm Bakanlığı, bana hiç sormayıp benden asla izin almayı aklının ucundan bile geçirmeden, halkıma hiç sormayıp halkımdan asla izin almayı aklının ucundan bile geçirmeden, tüyü bitmemiş yetime hiç sormayıp tüyü bitmemiş yetimden asla izin almayı aklının ucundan bile geçirmeden, tiyatro sanatına toplumsal ve estetik katkı yapmak için değil, devlet desteği (avanta, diş kirası, sadaka, sus payı) almak için tiyatro yapan esnafa ulufe dağıtıyor!

Ben, sade vatandaş olmanın yanı sıra, profesyonel bir tiyatro sahibi olarak, Türkiye Cumhuriyeti Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın tiyatro esnafına çanak yalatmasına ve tiyatro esnafının da Kültür Bakanlığı çanağı yalamasına kesinlikle karşıyım.

Ben, bu durumu esefle kınıyorum.

Ben, bu durumu lanetliyorum.

Götüne güvenen borazancıbaşı olduğu gibi, izleyicisine güvenen tiyatrocu olsun!...

Hilmi Bulunmaz

(Bakınız: Kültür Bakanlığı çanağı)