7 Ağustos 2010 Cumartesi

"Yala Ama Yutma" oyununun tedavülden kalkması için "yardım ve yataklık yapan" habervaktim.com, cehalet içerisinde olduğunu gösteriyor; "ŞAŞITTI"rıyor!

Kapitalizmin ilelebet muhafaza ve müdafaa edilmesi için, metafizik değerleri pazara süren habervaktim.com, iktidara yasladığı sırtının pekliği ve karnının tokluğundan yararlanmanın yanı sıra, Türkiye tiyatrosunun şimşek hızıyla çürümesinden aldığı cesaretle, tiyatro sanatına da müdahale ederek, hayatın, kılcal damarlarına dek idealist felsefeye teslim olmasına çabalayarak, her an aktif bir görevle yayınını sürdürüyor.

habervaktim.com, hayata idealist felsefenin bulanık gözlüğüyle baktığı için, olay ve olgulara da şaşı bir maktıkla yaklaşıyor.

Varlıkları, ruhlar âlemine teslim etmenin teori ve pratiğiyle hareket eden habervaktim.com, attığı başlıkların birçoğunu, yanlış yada eksik bir dille ifade ediyor.

Fotoğraftaki başlıktan da anlaşılacağı gibi, habervaktim.com, bilimsel bilgilerle gazetecilik değil, yalap şalap bilgilerle slogancılık yapıyor!

Zâten şaşı bir mantıkla yayıncılık (slogancılık) yapan habervaktim.com, daha fazla şaşılaştıkça, daha fazla "ŞAŞITTI"rıyor!

"Yala Ama Yutma" oyununu sahneleyeceğini iddia eden ekibin ve bu oyunun oynanacağı duyurulan kumbaracı50 mekânının "Genel Koordinatör"ü LİNÇÇİ Nilgün Kurt'un (Telefon: 0532 / 255 55 80) yüreksizliğinden yararlanarak, tiyatro sanatını da daraltmaya çabalayan habervaktim.com'un hiçbir yanlışını asla yerde bırakmayacağız!!! (HB)