14 Ağustos 2010 Cumartesi

Ulvi Alacakaptan'ın özdeyiş boyutundaki sözleri!

Sayın Melih Anık'ın kaleme aldığı ve LİNÇÇİ İsmail Can Törtop'un sahibi olduğu LİNÇÇİ tiyatrodunyasi.com sitesinde yayınlanan "Nedim Saban ve Tuncay Özinel Mahkemelik Olmuşlar, Haberiniz Var mı?" başlıklı yazının altındaki "yorumlar" bölümüne eklenen Ulvi Alacakaptan katkısını sunuyoruz. Bu küçücük yazıda bile, LİNÇÇİ alçakların ne kadar düzeysizleşebileceğine tanık olabilirsiniz!

LİNÇÇİ sıfatı ve kahverengi sözcükler bize ait... (HB)


***


Ulvi Alacakaptan
30 Temmuz 2010


Bırakın karışmayı; ben, fikir yürütmediğim için, bir sürü lâf işittim. N.S. (Nedim Saban) taraftarlarınca, ırkçı olmadığımı ispata çağrıldım. Irkçı olmadığımı ispata çağrılmam konusunda başı çeken zatı, LİNÇÇİ Ömer Faruk Kurhan'ı ofisime davet ettim. Irkçı olmadığımı ispata çağrılmam konusunda başı çeken LİNÇÇİ Ömer Faruk Kurhan, N.S.nin, (Nedim Saban) dramaturgu oldu...

(Kaynak: tiyatrodunyasi.com)