26 Haziran 2009 Cuma

Büktel ve Bulunmaz'a karşı Linç kampanyası düzenleyenler, imzaları nasıl topladı?


Kampanyada imzası bulunan İhsan Ustaoğlu'dan Hilmi Bulunmaz'a mesaj:

"Önce sana ve Büktel'e karşı açılan imza kampanyasıyla bir ilgim olmadığını belirteyim."


Nedim Saban'ın kampanyadaki imzasını çekmesinden (ve imzasını sessizce çeken başkalarından) sonra; OYÇED üyesi İhsan Ustaoğlu da, üç gün önce Hilmi Bulunmaz'a aşağıdaki mesajı gönderdi:

24 Haziran 2009


"Usta,

Sana 'Usta' diyorum; bilirsin birbirimize böyle hitap ederiz. Önce sana ve Büktel'e karşı açılan imza kampanyasıyla bir ilgim olmadığını belirteyim. Büyük bir ihtimalle bunu benim adıma bir arkadaşım yapmış. Bu imza değil; sadece oraya isimler geçmiş. İmza başka bir şey. Aynı davranış biçimi, Ulvi Alacakaptan'a yapıldı ve ben, o isimlerin altında yoktum. Nedeni; ilgili, ilgisiz insanların yazıp, karalama yöntemini seçmeleri.

Ben direkt gidip muhatabıyla konuşur, çözerim.

Bu arada, ben de OYÇED üyesiyim; yazdığım 3 oyundan ötürü üye yaptılar. Ama tabii tüm görüşlerine katılmak zorunda değilim; bilirsin öyle bir yapım vardır. Çalışmalarında başarılar diler, sevgilerimi sunarım.

İhsan Ustaoğlu."