20 Şubat 2009 Cuma

Şimşek hızıyla kirlenen Türkiye tiyatrosunun topoğrafya örneği Burak Caney mikrobu tarafından saçılan alçaklığın günümüze dek uzanmış acıklı türküsü!

İki yıl önce yayımladığım aşağıdaki yazımı, bir kez daha yayımlamanın acısını yaşıyorum. (HB)


Kişisel tartışma: Burak Caney vs...


Hilmi Bulunmaz
24 Şubat 2007

(İki yıl önce)


Burak Caney adlı, bir "Internet Teröristi", bana ve benim dünya görüşüme saldırmak için bir "sanal cephe" oluşturmak istedi... Şimdilik "başarılı" olamadı...

Ben, önemli bir hata yaptım; düzeysizliği şiar edinmiş bu sanal kişiyi ciddiye alıp, "tüm topluma yönelik yayın yapan" OYUN dergisinde gündeme getirdim... Evet, bu sitenin dışına çıkarmamam, (belki de bu siteye bile almamam) gereken bir konuyu, OYUN dergisi okurlarının dikkatine sunarak, onların, düzeysizliğe tanık olmasına neden olduğum için, her zaman yaptığım gibi, özür dilemem gerekir; özür diliyorum...



Perde Önü'nde banal, Perde Arkası'nda sanal yayın yapan magazinel tiyatro yayıncılarını ciddiye almamakla birlikte, sıçrattıkları çamuru da belirtmem gerekiyor. İşte, bu nedenle, "kişisel sitem"de ele alma gereksinimi duyuyorum...

"Havlayan Perde Arkası" yada "Perdesiz" diye siteler açarak, bu (Burak Caney adlı Internet Teröristi) ve buna benzer düzeysiz yayıncıları, "düzeysiz yayın yaparak" gündeme getirme isteğim ve girişimim oldu... Sağolsunlar, başta Coşkun Büktel ve oğlum olmak üzere, düzeyli insanların önerisiyle bu istek ve girişimden vazgeçtim...

Herşeye karşın; Perde Önü'nde banal, Perde Arkası'nda sanal yayın yapan magazinel kişileri, kişisel sorunum haline getirip, burada (www.hilmibulunmaz.com) irdelemek istiyorum...

Sitenin adından da anlaşılacağı gibi, son derecede kişisel olan www.hilmibulunmaz.com, "büyük iddialar" taşımadığından, kitlelerin sorunu olarak gündeme gelmiyor... Dileyen, daha geniş olanaklara sahip www.bulunmaztiyatro.com (Ne yazık ki, şu anda bizim inisiyatifimizde bulunmayan bir site! / 20 Şubat 2009) sitesinden "düzeysiz olmayan" dünya görüşümüzü izleyebilir yada www.tiyatroyun.com (Ne yazık ki, bu site de işlevsiz durumda. Şu anda "tık"landığında çıkan siteyle, o zamanki site arasında sadece ad benzerliği var. 20 Şubat 2009) adlı siteden de, genel olarak tiyatro evrenine bakış açımızı okuyabilir...

Gelelim, Burak Caney kod adlı Internet Teröristi'nin yolladığı son e-postaya:

.........."Sayın Hilmi Bulunmaz

..........Şimdilik ücretsiz bir alanda yayın yaptığım için bu ücretsiz alanlar kolay hacklendiği için hackerlık meraklısı çolukçocuğa kurban gittim. Ama yakında hosting ve domainimizle yayındayız. Haberiniz olsun

..........Bu arada önemli bir hatanız var

..........Tiyatro dergisi internet sitesi en eski tiyatro sitesi değildir! Tiyatro dergisi eski olabilir ama internet sitesi daha ancak 1 yıllıktır. Sadece 1 yıl En eski internet tiyatro sitesi Tiyatronline.com dur bu önemli yanlışı düzeltiniz tarihe yanlış bilgi aktarmayınız Tiyatronline varken daha hiç biri yoktu. ancak 3-4 sene sonra başkaları da tiyatro sitesi açmayı akıl edebildi Tiyatronline yıllardır istikrarla yoluna devam ediyor

..........Bir başka konu k,mlikleri yayınlamayacağınıza söz vermiştiniz tutmadınız. Sözünüze güvenmemem gerektiğini öğrenmiş oldum artık daha bunu dikkate alarak sizinle irtibat kurmam gerekiyor

..........İyi günler dilerim,

..........Burak Can Eygi"

Bana, "Sayın" diye hitap ettiğine göre, ben de aynı biçimde hitap etmem gerekir:

Sayın Burak Caney,

"Hackerlık meraklısı" insanlar, sayfanızı hacklediği için üzüldüm...

Daha önce de, "hosting" ve "domain" ile ilgili bilgi vermiştiniz. Yinelemeniz, bu konuyu kavramama katkıda bulundu...

Henüz araştırmasını yapmadım... Ancak, www.tiyatrodergisi.com.tr, www.tiyatronline.com'dan daha eski değilse ve ben de bu bilgisizliğimle, tarafları yanlış tanıttımsa, özür dilerim...

Kimlikler konusuna gelince... Onlar gerçek kimlik değil... Tıpkı senin gerçek olmadığın gibi... Gerçek olsaydı yayımlamazdım... Sen ve senin sahibin yada sahiplerin; Perde Önü'nde banal, Perde Arkası'nda sanal yayın yapmayı sürdürüyorsunuz!.. Ne zaman ki, halkın, gerçeği öğrenmesine yarayan bir öge olursunuz, o zaman sizin hiçbir kişilik hakkınızı çiğnemem, çiğnetmem... Ama önce, gerçek olmayı öğrenin!..

(Kaynak: hilmibulunmaz.com)

***

Oyun'un notu: Bakınız;
"Timur'un yazısını, küçük bir yorumla sunuyoruz / 1"
"Timur'un yazısını, küçük bir yorumla sunuyoruz / 2"